Beste ampereverslaafden,
Via deze weg een tip(je) van mijn kant waar ik zonet bij toeval achter kwam.
Ik had net de combi Kira 600 en GX200A in mijn V-Max evo(Enigma) geplaatst en wilde even een korte statische test doen toen ik merkte dat de GX200 niet op "scherp" ging
Nu had ik de regelaar buiten het model aan een losse ontvanger geprogd (waarbij alles naar behoren werkte) en in de kist zit de Unilog (met opto-kabel).
Na alles systematisch getest te hebben bleek dat de combinatie opto-kabel /Unilog bij standaard servowegen ervoor zorgt dat de GX200A net niet op "scherp" en dus ook net niet vol door schakelt!
Je moet dus de servowegen van het gaskanaal vergroten naar -110% en +110%!!!!
Met vriendelijke groet,
Rob Hermens
Ps. Met RFM16x17smal levert de Kira 2,3kW statisch
Via deze weg een tip(je) van mijn kant waar ik zonet bij toeval achter kwam.
Ik had net de combi Kira 600 en GX200A in mijn V-Max evo(Enigma) geplaatst en wilde even een korte statische test doen toen ik merkte dat de GX200 niet op "scherp" ging

Nu had ik de regelaar buiten het model aan een losse ontvanger geprogd (waarbij alles naar behoren werkte) en in de kist zit de Unilog (met opto-kabel).
Na alles systematisch getest te hebben bleek dat de combinatie opto-kabel /Unilog bij standaard servowegen ervoor zorgt dat de GX200A net niet op "scherp" en dus ook net niet vol door schakelt!
Je moet dus de servowegen van het gaskanaal vergroten naar -110% en +110%!!!!
Met vriendelijke groet,
Rob Hermens
Ps. Met RFM16x17smal levert de Kira 2,3kW statisch
Laatst bewerkt: