Hirobo Sceadu 50

Ik heb een vraagje wie kan mij helpen een antwoord te vinden of een oplossing,ik heb een OS-MAX 50 en die wil ik in deze heli gaan inbouwen de Hirobo Sceadu 50.Maar als ik de koppeling enz enz van het originele blokje op de OS wil zetten dat past niet.Heeft er iemand een gouden tip voor mij wat ik nu het beste kan doen.Ik heb zelf 2 opties optie 1 is het gat in de koelvan op te boren.Of optie 2 een busje te draaien.Maar bestaat er misschien nog een andere optie? Ik ben u zeer dankbaar voor elke tip.Mvg Ron.

Hoi over wat voor orig- blokje heb je het ik kan me niet voorstellen dat het niet past kun je er een foto van maken ?.
Wij vliegen hirobo en kunnen je vast wel helpen maar dan moet het iets duidelijker zijn.
Mvg Arie

Hirobo

Hoi het gaat om het originele blokje van hirobo de36 er wat ik bedoel als ik het goed uitleg,dat de krukas waar de koelvan en de koppeling op komt van de os max50 dikker is dan de originele as die is een stukje dunner.Dus dan zou ik normaal het gat van de koelvan moeten opboren op de maat van de krukas van de os max 50.
full
de afstand tussen het blokje en de koelvan daar gaat het om ,maar de foto is niet echt scherp sorry.

Laatst bewerkt door een moderator:
Sd fly wheel for 50 engine

Hallo,

Heb zelf een hirobo sceadu .50.
Ik kan je meteen vertellen dat dat niet gaat de onderdelen van een .30 op een .50 motor zetten. hiervoor moet je echt even een ander setje halen dat geschikt is voor jouw motor.

0412-122

35,58 €

SD FLY WHEEL FOR 50 ENGINE
Weergave

SD FLY WHEEL FOR 50 ENGINE part no.0412-122 b.v bij rcheliparts bestellen.

Hier kun je dan als het goed is je fan weer opzetten en dan pst alles weer.

Groetjes bonkie.

Hirobo

Hoi Bonkie ,maar jij hebt wel begrepen wat ik bedoelde en ik bedank me bij jou voor de snelle hulp. Trouwens Arie ook .Mvg Ron.

Back