Hirobo shuttle zx

• Topicstarter Topicstarter maikel1974
  • Startdatum Startdatum
M

maikel1974

Guest
Mijn nieuwe aanwinst nu nog kijken of alles werkt naar behoren uit elkaar halen, schoonmaken en weer in elkaar zetten.
pape2uzy.jpg
ugeze9u7.jpg
denygezu.jpg
e9uzemum.jpg

2

Laatst bewerkt door een moderator:
Geen kyosho maar Hirobo

Hallo

Veel succes, maar dit is een hirobo shuttle zx en geen kyosho, ik heb er erg veel mee gevlogen, prima machine om te leren vliegen!

Tom

Ja bedankt Tom had het al gezien stomme fout als ik thuis ben verander ik het even.
Gr. Maikel

2

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo.

Grappig om te lezen; ik heb vroeger (een jaar of 15 terug) ook heli gevlogen, had toen twee Shuttles, een standaard, en een met allerlei speciale onderdelen, tot en met een rotorkop met klapscharnieren aan toe (ben helaas het merk van die kop vergeten). Dit jaar heb ik weer een Shuttle aangeschaft, je kunt ze tot mijn verbazing nog steeds nieuw kopen, ik heb nu een electro-versie.
Wat me trouwens opviel: die standaard Shuttle leek als twee druppels water op die van jouw foto, dezelfde uitlaat (Merker of zoiets was dat meen ik), ook zo'n grijs kunststof pijpje aan het eind.
Zal me benieuwen hoe het je bevalt, ik heb het persoonlijk altijd de fijnste heli gevonden.

Groet, Jan.

Hallo.

Grappig om te lezen; ik heb vroeger (een jaar of 15 terug) ook heli gevlogen, had toen twee Shuttles, een standaard, en een met allerlei speciale onderdelen, tot en met een rotorkop met klapscharnieren aan toe (ben helaas het merk van die kop vergeten). Dit jaar heb ik weer een Shuttle aangeschaft, je kunt ze tot mijn verbazing nog steeds nieuw kopen, ik heb nu een electro-versie.
Wat me trouwens opviel: die standaard Shuttle leek als twee druppels water op die van jouw foto, dezelfde uitlaat (Merker of zoiets was dat meen ik), ook zo'n grijs kunststof pijpje aan het eind.
Zal me benieuwen hoe het je bevalt, ik heb het persoonlijk altijd de fijnste heli gevonden.

Groet, Jan.

Hoi Jan,

De naam van de kop weet ik ook niet, en echt na een paar uurtjes te zijn geholpen door een lid van het forum die vlak bij mij woont, gashendel zat vast, weer los gekregen en gekeken of ie starte maar wat een plaatje om te horen. ik heb een blade nano dat is een cd, maar een shuttle is een lp beter dan dat hoor je ze niet. (oud vergelijken met nieuw) geldt voor alle nitro heli's ben echt verkocht nu.
Moet nog wel wat uitgaven doen om hem perfect te krijgen maar dat heb ik er graag voor over.

Mvg. maikel

Leuk Maikel
laat even zien hoe de restauratie verloopt met fotos,

mocht je nog specifieke onderdelen nodig hebben check het met mij ik heb nog veel liggen!

Succes,

Tom

Is een leuke uitlaat, maar stel hem goed af, anders loopt de temperatuur te snel op, en smelt de bocht. Geeft meer vermogen

@maikel1974

Ik heb op de zolder ook nog wel zoiets staan.
Ik zou eens moeten kijken, volgens mij nog met wat extra blades en ander allerlei.
Interesse ? PM maar.

Luc

Wat jammer....

Het waren voor hun tijd (en nu nog steeds) absoluut prettig en makkelijk vliegende machientjes....

Hij weet niet wat ie mist....

Groet, Bert

Helemaal waar, heb er mee leren vliegen en de machine is werkelijk onverslijtbaar, super goede heli ook vandaag de dag nog zeer geschikt am te starten met helivliegen,

Jammer dat hij het nu al opgeeft.

Back