Hirobo SST Condor Ex

• Topicstarter Topicstarter wingtip123
  • Startdatum Startdatum
W

wingtip123

Guest
Heeft iemand ervaring met de Hirobo SST Condor Ex,

Is dit een goed merk?
En zijn hier genoeg spare parts van te krijgen.,
Kan er nl. niet veel over vinden,

Van waar ben je ?
Indien van België: Ik heb vroeger ook een tijdje met hirobo gevlogen maar onderdelen hiervoor vinden in België is duur en moeilijk.
De enige die steeds onderdelen op voorraad had was Modelbouwcenter baillien in Antwerpen.

Die condor is toch ook al een oude heli dacht ik? Dat maakt het nog moeilijker om onderdelen te vinden. Ik zou je dus afraden deze te kopen.

Bedankt voor jullie antwoord.

Had ook het idee dat het een oud model was.
Kom uit Rotterdam en ben er pas mee begonnen.

Ben begonnen met de Blade SR en de MSR

Kon deze goedkoop aankomen, doe het dus maar niet.

Onderdelen van Hirobos zijn vaak uitwisselbaar met die van nieuwere modellen, onderdelen kun je kopen bij rc-heli-shop in Breda.
Ze hebben daar een boek waarin alle onderdelen voor jouw Condor in staan en de vervangende onderdelen van de huidige serie helikopters.
Hirobo is gewoon een van de beste merken in de markt en de helis gaan mits goed onderhouden zeer lang mee.
Onderdelen voor Hirobos zijn ook zeker niet te duur, het is juist een van de sterke punten van het merk dat de onderdelen van voorgaande modellen vervangbaar zijn door die van nieuwere helis.

Ik heb net eens naar het type gekeken en ik heb er net 1 aangeschaft ;-) Alle slijtende onderdelen zijn nog gewoon leverbaar. ik ga m Zaterdag ophalen. leuk zon oldtimer erbij, heli is van 1989

Laatst bewerkt:
Back