Hisky hmx 280 cc3d quadcopter

• Topicstarter Topicstarter DutchRC
  • Startdatum Startdatum
D

DutchRC

Guest
Halloa :)

Ik kreeg deze week deze leuk ogende 330-size quadcopter van HiSky binnen.. Hij si voorzien van een brushless configuratie en CC3D FC..
De versie die ik heb is de RTF versie, maar er zijn ook andere opties (BNF / etc) van verschillende portorder-bedrijven..

Ik heb de mijne bij Banggood besteld.. Dit is de link (met korting):
http://www.banggood.com/HiSKY-HMX28...D-FC-RTF-p-983329.html?p=TO251813974002015038

Bij deze een video waarin ik de quad & alles wat je erbij ontvangt, laat zien:

Door het weer heb ik er nog niet buiten mee kunnen vliegen, maar ik zal binnen enkele dagen vlieg-video's posten :)

Maiden flight tijd voor deze kleine quad dan! Vanavond was het mooi weer, dus omhoog met dat ding :D

Probeer maar es een 280-size quadcopter te bouwen (die er dan lieft ook nog zo goed afgewerkt) uit ziet voor €150 :)
Zelfs m'n el-cheapo foamboard quadcopter was niet veel goedkoper EN daar zat geen zender bij..

Hi there people :)

after a good number of flights with this HMX 280, it's time to do a rounup on it.. So here is my full review of it! :)

Oeps.. ik denk dat je in openpilot kunt kiezen wat voor'n soort ontvanger PPM/PMW/ETC je gebruikt? Misschien is dat overschreven bij de update?

Dank voor je aandacht Dutch rc,

Volgens instuctie film is het een PPM, tot instellen van de Motors gaat het goed met openpilot daarna moet er de onvanger worden ingesteld.
in de onvanger menu reageert niets. niets kan ingesteld worden :(

mvg,
Galileo

Hmmzzz dat is niet lekker zeg :( Ik heb zelf de HMX280 niet meer, dus ik kan het niet 'even' uitproberen.. In de specificaties las ik wel ooit ergens dat het een 'speciale' versie van een openpilot firmware was..

Misschien is er ergens de originele firmware te vinden?
Hierzo zie ik helaas niet iets: http://www.hiskyhobby.com/download/
Misschien hun een berichtje sturen er over??

Er zijn zeker wel andere firmware's voor CC3D boards, maar Welke wel/niet zouden werken in de Hisky kan ik je echt niet vertellen :$ ..
Wat wel een oplossing zou kunnen zijn is gewoon een nieuw boardje in je quad zetten?
Die is hier voor €15 te koop: Click click click

Niet echt een mooie oplossing maar ook niet kostbaar..

ik zou een vraagje willen stellen ik heb de sattaliet reciever gekocht maar deze krijg ik niet gebonden met de hisky omdat ik geen ontvanger heb is hier geen andere manier voor of heeft iemand een spektrum ontvanger voor me zodat ik kan binden

Back