Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
en hopen dat ie niet al stuipend ten gronde gaat net als de mustang met de rcd3500 8 kanaals hitec ontvanger............Als de storing door trillingen wordt veroorzaakt helpt niets anders dan het gas dicht trekken en snel binnen komen.
Antenne direct bij de onvanger naar de buitenzijde van de romp. Dat is het zeker niet.Emile zei:Hallo Hans,
Ik heb effe naar jou bouwprojekt zitten kijken en zie dat je zo'n mooie tunnel voor de servokabels erin hebt gemaakt. Nu is echter mijn vraag hoe heb je de antennekabel op je vliegtuig zitten?
Emile zei:Verder heb ik ook wel eens gehoord (gerucht?) dat het gebruik van verschillende merken servo's tot problemen kan leiden. Hiervan heb ik echter met Futaba en Hitec nog niets gemerkt.
Niet opgelost. Ontvanger is wel terug geweest naar HobbyIn om alles te laten controleren. Er is niets gevonden, wel opnieuw ingeregeld.AvdS zei:Wat voor problemen had je de vorige keer met de IPD ontvanger? Hoe heb je die toen opgelost?