Hitec eclipse 7 probleem

• Topicstarter Topicstarter Brutha
  • Startdatum Startdatum
B

Brutha

Guest
Hallo allemaal..

Ik heb afgelopen maand een 2e hands zender gekocht..
Zo als je waarschijnlijk al vermoede is het een Hitec eclipse 7 geworden..
Stom genoeg heb ik niet goed opgelet bij het kopen :oops: ..
De zender doet het perfect alleen ik mis het kabeltje om hem op de computer aan te sluiten.

Ik ben naar de hobbyshop in Roden gegaan voor meer info.
De man die me heeft geholpen wist niet anders dan dat het erbij geleverd werd.

Op de hitec website kwam ik dit tegen http://www.hitecrcd.com/accessories/show?name=Fight+Simulator+Cable
maar volgens mij ben ik er dan nog niet..want als ik het goed begrepen heb moet je nog een kabeltje hebben dat je direct in je zender stopt en waar je vervolgens die ''Fight Simulator Cable'' weer in kan stoppen.
Maar dat kabeltje mis ik dus..
Heeft iemand enig idee waar en of ik deze kan kopen? :|
En als ik dit kabeltje heb kan ik dan gewoon op bijv. reflex of realflight g3 simmen?

alvast bedankt :roll:

Marijn

Dat is precies wat je nodig hebt om te simmen. Ik heb zelf de hitec eclipse 7 ook en ik kreeg de kabel er wel bij.
En die ziet er precies zo uit. Op het plaatje staan beide delen van de kabel dus ik ga ervanuit dat die allebei onder
1 levering gelevert worden. Als je dat hebt kun je simmen ja, maar realflight heeft een eigen simulator zender dacht
ik en alleen die pakt ie. met een eigen zender werkt ie niet!! hoe dat bij reflex zit weet ik niet.

bij reflex kan je wel je eigen zender er aan hangen maar je moet een dongel (hoe schrijf je dat?) hebben anders pakt die hem niet

groeten Jeroen

informeer eens bij toemen in den bosch
bij ons op de club heeft iemand een optic en dat is volgens mij het zelfde
succes F.T

Dit kabeltje maakt van je zender een joystick.
Hiermee kun je alle sims gebruiken die een joystick ondersteunen.
MAAR...

Realflight, Aerofly en Reflex hebben beveiligings Dongles nodig.
Dit zijn electronische componenten die tussen je zender en de sim hangen.
Die dongles worden bij de sim pakketten geleverd, inclusief jouw zender aansluiting.
Heb je die dongle niet (zoals bij dat kabeltje in jouw link) dan werken de sims niet, omdat ze de dongle niet vinden.

Wat heeft geen beveiliging?
- FMS
- EasyFly

dus ik mis wel degelijk wat?
of moet ik gewoon een sim pakket kopen? (wat ik dus ook gewoon van plan ben.)

grtzz marijn

dus ik mis wel degelijk wat?
of moet ik gewoon een sim pakket kopen? (wat ik dus ook gewoon van plan ben.)

grtzz marijn

Ja, je mist de dongle,
Oplossing : Ga naar je RC-shop en koop een sim-pakket.
Dan krijg je een doos met daarin de USB-dongle en het juiste kabeltje voor de hitec-zenders...
Dit kabeltje plug je in de dongle, dongle plug je in je pc, je instaleerd de cd-rom en je kan simmen...

++ edit : Instaleer eerst de cd-rom, en steek de dongle pas later in, anders heb je mss problemen... ++

Ikzelf heb ook de hitec eclipse 7 en de reflex xtr sim, ben er erg tevreden over

Groeten
Steven

Back