hitec eclipse 7

Ik ben van plan om voor mijn elctro heli een Hitec eclipse 7 aan te schaffen.
De verkoper vertelde me dat de standaard uitvoering alle functies aan boord heeft voor een heli en dus niet hoeft te worden uitgebreid.
Volgens de specificaties van Hitec zit er op de heli versie een Heavy Duty Switch i.p.v. een standard switch. Weet iemand wat dit inhoud?

dat zal de losse switch zijn die erbij zit voor op je model :D

de schakelaar op de zender lijkt me in alle modellen gelijk.

Oke bedankt,

Het enige verschil is dan andere servo's maar die kan ik toch niet gebruiken omdat ze te zwaar zijn en een zwaardere battery 1000mAh i.p.v 600mAh.

Ik denk dat ik hem dus koop ik vraag me alleen af welke gyro met heading hold erbij past of hoort.
Want die zit er natuurlijk niet bij.

Anton

antonvdh zei:
Oke bedankt,

Het enige verschil is dan andere servo's maar die kan ik toch niet gebruiken omdat ze te zwaar zijn en een zwaardere battery 1000mAh i.p.v 600mAh.

Ik denk dat ik hem dus koop ik vraag me alleen af welke gyro met heading hold erbij past of hoort.
Want die zit er natuurlijk niet bij.

Anton

Zelf gebruik ik de eclipse 7 ook al geruime tijd en ik moet zeggen dat het een fijne zender is.

Je zou in principe elke gyro erbij kunnen doen.
Zelf gebruik ik de GY401. Hiermee kan je remote afstellen op je zender en dat is soms toch echt wel een must.

Hij zegt soms wel een must. ;) Als je met verschillende toerentallen op je rotor vliegt is het erg prettig dat je elk toerental een eigen gyroinstelling kan meegeven.

En sommige vinden het prettig om soms zonder heading hold te vliegen. (te lui op de staart te sturen :roll: :P ) Dan is het ook makkelijk dat je de heading hold op de zender er af kan gooien.

Back