Hitec Eclipse op de grond gevallen

• Topicstarter Topicstarter Theo B
  • Startdatum Startdatum
T

Theo B

Guest
Hallo,

Ik leg altijd mijn eclipse op de computer bak vanwege reflex, maar toen ik zonet de computer kast naar voren duwde viel mijn eclipse op de grond :oops: :oops:
Nu is de "Gear" switch afgebroken en de "Throttle Hold" switch is los en kan rond draaien en als ik de zender aan doe, blijft er staan "Hold on".
Heeft iemand idee of je die switches kan vervangen, zo ja, waar je die kunt krijgen, of moet ik hem nu opsturen?
Hij werkt verder nog wel goed.

Met vriendelijke groeten,
Theo

Ik ben bang dat dit opsturen wordt. Naast de zichtbare schade heb je natuurlijk grote kans op interne schade en heel grote kans dat het kristal een flinke tik heeft gehad.

Ik heb de eclipse net even uit elkaar geschroeft, binnen zit niks los, niks rammelt, ik heb het groene soort blokje onder de "throttle hold"switch recht gebogen, nu schakelt de switch weer normaal alleen hij is wel wat verbogen van de val :roll:
Ik ben bang dat als ik hem probeer recht te buigen dat hij knapt, of valt dit wel mee?

Ik heb ook even ook even een kleine range-check gedaan, met een servo in de ontvanger met een ontvanger pack eraan. hij functioneert nog normaal :)

Nu moet ik nog kijken wat ik met de "Gear" switch doe.
Is zeker niet te lijmen hé :hammer:
nou ja, ik leg hem noooooit maar echt nooooit meer op de computer bak :oops:

groeten,
Theo

vervang hem gewoon met een van de andere schakelaartjes die je niet gebruikt (er zitten er zat op ;) ) De Throttle hold is niet bepaald een schakelaar waar je een storing op wilt hebben, dus zeker even omwisselen.

Ik heb laatst ook een schakelaartje gesloopt. en gewoon vervangen met een schakelaartje van Display (winkel). Helaas moet je het gaatje dan wel iets op boren.

Back