M
matt4
Guest
vandaag heb ik een oud model(lees 1jaar inactiviteit) van me nog eens aangestoken en ik keek of alle uitslagen en zo nog correct waren. je kent het wel...eens spelen met de roeren...
opeens reageerd mijn richtingsroer niet meer en de servo plaats zicht in uiterste positie! ik schakel dus alles uit. poosje erna schakel ik weer alles aan ( gewoon on-off knop) en opeens reageert het hoogteroer ook al niet meer! 8O en zet zich ook in uterste positie!
ik heb dus alles maar uitgezet vooraleer al mijn servos raar beginnen te doen!
ik weet nu niet aan wat dit gelegen is? gewoon kapotte servos of moet ik het ergens anders zoeken? als ik aan de servos met de hand doe draaien doen ze normaal, ze zitten niet hard vast of zo...
de gas servo deed normaal en de ailerons-servo ook... allemaal multiplex ms-x5
iemand een idee?
opeens reageerd mijn richtingsroer niet meer en de servo plaats zicht in uiterste positie! ik schakel dus alles uit. poosje erna schakel ik weer alles aan ( gewoon on-off knop) en opeens reageert het hoogteroer ook al niet meer! 8O en zet zich ook in uterste positie!
ik heb dus alles maar uitgezet vooraleer al mijn servos raar beginnen te doen!
ik weet nu niet aan wat dit gelegen is? gewoon kapotte servos of moet ik het ergens anders zoeken? als ik aan de servos met de hand doe draaien doen ze normaal, ze zitten niet hard vast of zo...
de gas servo deed normaal en de ailerons-servo ook... allemaal multiplex ms-x5
iemand een idee?