Heb een tijdje geleden deze extra gekocht.
Ik wou een 3D kist dat je met een 6s5000 kon vliegen. Ik heb de Extra 330 van Flitework overwogen, de Sebart Sukhoi 140E, GB models Yak 55M etc.
Maar dan kom je deze hier tegen
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=26576
Best wel goedkoop tov de andere kisten.
Dus deze maar besteld, en besloten om er een volledige HK kist van te maken. Want voor dat geld kun je eig niet missen.
Motor : 5060 380
ESC : Plush 80A
Lipo : 6s5000
Prop : TGY 18x8
Servo's : 4x HD3001 en 1 HK 15328A servo voor de rudder
De doos was na 3 dagen tuisgekomen, en zeer goed verpakt, alles zat netjes in de doos. Kwam met een duidelijke handleiding en metteen achterover gevallen van de kwaliteit ! Het is geen oracover dat erop zit, maar het zit er wel goed op !
Alles uit de doos gehaald en niets van beschadigingen. De hardware zat goed verpakt en was zeer compleet. Wat ik wel raar vond is dat je bij de 250€ kisten van Sebart maar 1 balllink krijgt en dan moet je er zo'n tonnetje op vastzetten... Voor die prijs mogen ze er toch 2 leveren vindt ik toch. Wel bij deze zijn het dus enkel balllinks.
Stabilo is afneembaar met een carbon buis, en de vleugelbuis is ook van carbon.
De motor past er perfect op, geen modificatie nodig en de motorkap past er ook goed op. De canopy sluit goed aan en de kleuren lopen mooi door.
Dus ik was al zeer tevreden !
Hier enkele foto's van de kist en mijn sukhoi voor de vergelijking. De fotos zijn niet zo mooi genomen omdat ik ze vlug in mijn bouwkamertje heb ineen gestoken, en het daar wat klein is
Kan niet wachten tot het beter weer wordt om hem in te vliegen !
Heeft iemand al ervaring met deze kist ?
Mvg
Lindert
Ik wou een 3D kist dat je met een 6s5000 kon vliegen. Ik heb de Extra 330 van Flitework overwogen, de Sebart Sukhoi 140E, GB models Yak 55M etc.
Maar dan kom je deze hier tegen

Best wel goedkoop tov de andere kisten.
Dus deze maar besteld, en besloten om er een volledige HK kist van te maken. Want voor dat geld kun je eig niet missen.
Motor : 5060 380
ESC : Plush 80A
Lipo : 6s5000
Prop : TGY 18x8
Servo's : 4x HD3001 en 1 HK 15328A servo voor de rudder
De doos was na 3 dagen tuisgekomen, en zeer goed verpakt, alles zat netjes in de doos. Kwam met een duidelijke handleiding en metteen achterover gevallen van de kwaliteit ! Het is geen oracover dat erop zit, maar het zit er wel goed op !

Stabilo is afneembaar met een carbon buis, en de vleugelbuis is ook van carbon.
De motor past er perfect op, geen modificatie nodig en de motorkap past er ook goed op. De canopy sluit goed aan en de kleuren lopen mooi door.
Dus ik was al zeer tevreden !
Hier enkele foto's van de kist en mijn sukhoi voor de vergelijking. De fotos zijn niet zo mooi genomen omdat ik ze vlug in mijn bouwkamertje heb ineen gestoken, en het daar wat klein is

Kan niet wachten tot het beter weer wordt om hem in te vliegen !

Heeft iemand al ervaring met deze kist ?
Mvg
Lindert