Bouwverslag HK Predator 650 quadcopter

• Topicstarter Topicstarter DutchRC
  • Startdatum Startdatum
Nou.. ik heb vanmiddag die Drift mode es uitgeprobeerd.. Dat is leuk uiteraard! Heel makkelijk.. Maar je leert er niks van. (ik niet tenminste)..

Laatst bewerkt door een moderator:
Op Youtube staan ook wat leuke en interessante clips met een 3G/4G verbinding naar de mission-planner, dat lijkt me ook een mooie optie om erop te zetten.

Voorbeeldjes

Yeps.. zoiets heb ik ook, maar so-far nog niet gebruikt.. Komt WEL.. als ik 100% autonoom vliegen ga testen.. (met de zender uit dan dus)

Voor eventueel geïnteresseerden in dit frame, heb ik een review-filmpie in elkaar gedraaid :)

Hatchikidee! Een upgrade voor dit frame :) Ik heb een setje MultiStar Elite 4006 740KV motortjes binnen gekregen:

Ik ben ook een quad aan het bouwen met dit frame. zal binnenkort eens wat foto's plaatsen hier. De schroefjes zijn inderdaad dramatisch slecht. Ik heb hem een keer in elkaar gestoken om uit te vogelen wat ik waar wilde hebben, en later nog een keer met locktite ertussen. Ik vrees dat ik hem nu nooit meer uit elkaar ga krijgen.
Op de 3D printer heb ik een paar speciale onderdelen gemaakt. De camera mount hing bijv veel te laag. Ik heb de dunne carbon tubes naar de bovenkant van het frame verplaatst. Ze zitten dan verder uit elkaar waardoor er dus een speciale beugel voor de gimbal moest komen. Ook voor de accu heb ik 2 brackets gemaakt waar de 6kant moeren invallen van de bouten die het centrale frame deel vastklemmen.

Ik ben zeer benieuwd naar je foto's (al heb ik zelf dit frame inmiddels niet meer).. Hij heeft bij mij best lang dienst gedaan zonder problemen :)

Back