Ik zou voor de
401B gyro gaan, dat ding werkt gewoon een stuk beter dan de andere goedkope gyro's
De regelaar, ik weet niet of de plush wel een heli-softstart heeft, vraag het me af, zou anders er zelf ook wel een willen.
Die motor heeft wel een erg hoog kv, moor omdat hij daarnaast ook wat te zwaar is zal je het met je zender oplossen door op 80% oid te vliegen, of met een 13-14 tands tandwiel. De gaten komen ook niet overeen met de gaten in de motorbevestigingsplaat in de heli. En de 2,3mm as zorgt ervoor dat je een ander tandwiel moet kopen.
Met die servo's zal hij waarschijnlijk wel vliegen, maar voor de staart, sneller=beter. Heeft niks met 3D vliegen oid te maken, als absolute noob is het juist handig als je gewoon erop kan vertrouwen dat je staart het goed doet (lees niks doet al jij hem niet wat zegt te doen).
En de accu is erg groot en zwaar, betwijfel of het past, en als het past zal je de staart aansturing moeten inkorten en de servo moeten verschuiven om het zwaartepunt juist te krijgen.
Hey
Nou we toch over setup bezig gaan, ik was van plan deze setup aan te schaffen:
Moter (word op site aangeraden):
HobbyKing Online R/C Hobby Store : KD KA400H 3500kv brushles Heli Motor $13.95
Regelaar:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : TURNIGY Plush 25amp Speed Controller $12.48
Gyro:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Hobby King 401B AVCS Digital Head Lock Gyro $13.99
Servo's: Graupner miniservo's (heb ik zo geen link bij)
Accu's:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy 1000mAh 3S 20C Lipo Pack $5.49
Zou dit een beetje willen vliegen? Of zijn er betere opties?
Ik heb er zelf helemaal geen verstand van aangezien dit mn eerste echte heli word!
Motor is erg zwaar, zal een hoop aanpassen worden om hem te laten passen. En je zult een tandwiel moeten vinden voor de 3,2mm as.
Regelaar stond hierboven al.
Dat is de gyro die ik er ook voor zou kopen als ik de mijne niet nog had liggen.
En weer de nogal grote/zware accu.
Gewoon een 3s 800-850mah accu en dan past alles en heb je geen zwaartepunt problemen.
Dit is wat ik zou doen,
3s1p
ZIPPY 850mAh 20C single cell de lichtste optie en 50mah meer dan de zippy/tgy 3s800 die ook kunnen. Mijn accu inc stekkers weegt 61,89g.
3900KV for 250 Class Helicopter Type HB2625 | HOBBYMATE Past makkelijk, en heeft een 2,5mm as.
3X
HXT900 9g / 1.6kg / .12sec Micro Servo
1
HobbyKing Online R/C Hobby Store : MKS DS480 Digital Servo 1.85kg / .068sec / 10.9g $25.90 op de staart.
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Hobby King 401B AVCS Digital Head Lock Gyro $13.99
HobbyKing Online R/C Hobby Store : TURNIGY Plush 25amp Speed Controller $12.48 ALS hij een 'heli-'softstart heeft.