Hallo,
Ik ben van plan om een tricopter te gaan bouwen en mijn oog is gevallen op de Y3 tricopter van HK.
Deze dus: Y-3 Fiberglass Tri-Copter Frame (KIT)
Omdat dit mijn eertse tricopter word heb ik een aantal vragen voor ik alles ga bestellen.
Als motoren dacht ik aan deze
En voor esc dat ik aan deze
En als flight controler had ik deze in gedachten.
Ik weet alleen ff niet welke props ik erbij zou moeten nemen.
De servo voor op de achterste motor kom ik wel uit.
Ik weet niet of deze elektronica een goede keuze is maar dat hoor ik graag.
Ben niet van plan om FPV te gaan vliegen.
Is het moeilijk om zo'n flight controler aan te sluiten?
Ik neem aan dat je van 1 esc de bec nodig hebt maar maakt het nog uit welke esc je daar voor gebruikt?
En de draden die naar de lipo moeten, kan je die gewoon aan elkaar solderen of zijn daar speciale kabels voor te krijgen?
Misschien staat het wel in de manual hoor maar de props, zijn dat allemaal dezelfde of zijn dat verschillende? En dan bedoel ik of het allemaal cw of juist ccw of wellicht een mix daarvan?
Ik hoop dat iemand mij een antwoord kan geven.
Alvast bedankt!
Ik ben van plan om een tricopter te gaan bouwen en mijn oog is gevallen op de Y3 tricopter van HK.
Deze dus: Y-3 Fiberglass Tri-Copter Frame (KIT)
Omdat dit mijn eertse tricopter word heb ik een aantal vragen voor ik alles ga bestellen.
Als motoren dacht ik aan deze
En voor esc dat ik aan deze
En als flight controler had ik deze in gedachten.
Ik weet alleen ff niet welke props ik erbij zou moeten nemen.
De servo voor op de achterste motor kom ik wel uit.
Ik weet niet of deze elektronica een goede keuze is maar dat hoor ik graag.
Ben niet van plan om FPV te gaan vliegen.
Is het moeilijk om zo'n flight controler aan te sluiten?
Ik neem aan dat je van 1 esc de bec nodig hebt maar maakt het nog uit welke esc je daar voor gebruikt?
En de draden die naar de lipo moeten, kan je die gewoon aan elkaar solderen of zijn daar speciale kabels voor te krijgen?
Misschien staat het wel in de manual hoor maar de props, zijn dat allemaal dezelfde of zijn dat verschillende? En dan bedoel ik of het allemaal cw of juist ccw of wellicht een mix daarvan?
Ik hoop dat iemand mij een antwoord kan geven.
Alvast bedankt!