Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Maak je dan niet bewust een onbalans in je kop?
Je doet alle moeite om alles gebalanceerd te krijgen, maak je bewust een onbalans op de as
Nu zal het niet merkbaar veel verschil geven in de heli, maar iedere trilling is er 1
De motortjes voor een 450 zijn vrijwel zonder uitzondering 6 polig....
Je kunt ook een Align ESC plaatsen, die trekt zich weinig aan van het pooltal en hoewel door velen verguisd, is hij prima geschikt voor schaalvliegen, heb ik gemerkt.
Groet, Bert
** Live-Hobby.de ** Your RC Model Shop for Helicopter and Parts Carbon Rotorbltter fr 4 Blatt Scale Rotorkopf 318mm # CB-318-4 CB-318-4 - www.live-hobby.de
Is helaas niet een kwestie van oude eraf en nieuwe erop, de hele heli moet opnieuw ingesteld worden (hoger toerental, andere pitchcurve) en daar ben ik nog niet mee klaar. Ik denk dat voor deze bladen een 11 tands tandwiel beter geschikt is (draai nu nog met 10 tands en dat gaat ook goed)
Hoever ben jij er ondertussen mee? Qua vliegen bedoel ik?
Groet, Bert
Tsja.... ik ben weer terug in de bouwdoos-fase....
Tip: leg niet de nadruk op de tijdsduur van de strakke hoover, dat frustreert alleen maar. Leg de nadruk op de stabiele hoover zelf, en zorg dat je er plezier in houd; dus stuur zo nu en dan ook eens bewust wat heen en weer.
Dat is naar mijn ervaring toch de betere training.
Reden dat ik dat zeg: ik vlieg nu een aantal jaar rigid, en al zeg ik het zelf, ik heb best een acceptabele hoover in de vingers. Maar die hoover vasthouden kost gewoon heel veel concentratie en die kun je beter aan het leren vliegen besteden dan aan het uitbreiden van de tijdsduur dat je een hoover vast kunt houden.
Groet, Bert
Tip: leg niet de nadruk op de tijdsduur van de strakke hoover, dat frustreert alleen maar. Leg de nadruk op de stabiele hoover zelf, en zorg dat je er plezier in houd; dus stuur zo nu en dan ook eens bewust wat heen en weer.
Dat is naar mijn ervaring toch de betere training.
Groet, Bert
Bedoel je dat je gecrashed bent??:shock: