HK450 GT eerste spoolup

zo hehe na enige vertraging, ivm tijd en kids kon ik de heli laten draaien, helaas nog zonder gyro, maar merkte dat er nog wat trillingen in zaten, waarschijnlijk de main gear is van plastic en zie dat deze niet helemaal recht is, dit is maar op een bepaalde rpm daarna niet meer zo....

woont er toevallig ook iemand in nieuwegein... die mij misschien later wil helpen met checken en verbeterpunten....

alvast bedankt

www.modelvliegclubutrecht.nl
MVC De Vier Poorten

Vier elkaar aanvullende en overlappende overzichten met gegevens van clubs in NL & B

Forumtipjes:
  • Indien je leeftijdsweergave activeert in jouw profiel, is die ook altijd zichtbaar naast je berichten. Met die kennis kunnen forumleden beter maatwerk leveren in hun antwoorden. Leeftijd geeft indicatie van budget, aantal jaren scholing (= talen, wiskunde, natuurkunde, rij- en zwemles etc) en het al dan niet aanwezig zijn van een hogere instantie, eventueel in combinatie met handenbindertjes. Of dat je wellicht zelf nog in de categorie handenbindertje valt. En leeftijd kan een (zeer) ruwe indicatie geven van de 'kwaliteit' van jouw antwoorden.
  • Geef ook je woonplaats of regio in je profiel op, dan kan iedereen dat altijd links onder je gebruikersnaam zien. Is handig voor verwijzen naar evenementen, winkels, clubs, personen, handel, locaties, drinkgelagen en wie weet, misschien woont er wel een behulpzame ervaren MBF'er bij jou om de hoek.
  • Met andere woorden, het vergemakkelijkt en verbetert de communicatie, en de persoonlijke contacten.

Draadjes worden niet gesloten, zakken weg in de mist van tijd. Behalve als TS na exact 1 jaar vraagt om het draadje te sluiten ;) Of meldt hoe e.e.a. qua spoolup is verlopen. Ik hoop dat verkopen van je zender geen indicatie is.

In je Futaba T7C 2.4 Ghz zender verkoopdraadje heb je je volledige e-mail adres geplaatst, beter om dat creatief te verminken voor de spammers je vinden, iets als
bertvanrossum krulletje live pnt nl

Back