HK600GT bij hobbyking of heli-addict bestellen?

Hallo allemaal

Ik wil graag eeen hk600 bestellen waar kan ik dat het beste doen?
Bij hobbyking kost dieongeveer 120 dollar en bij heli-addict 200 euro waarom zoon prijs verschril? En wat zou het beste zijn om tedoen

Mvg marcel

EDIT aangepast aangezien je inderdaad geen winkel besprekingen mag houden,
ik PB je mijn post ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
reken ook maar een paar euries verzendkosten er bij en de douane laat deze zeker niet zonder een rekening door vanuit HK

Op die site had ik hem bekeken maar als ze die weer op voorraad hebben en ik bestel hem dan moet die toch uit hOngkong kOmen en niet uit Duitsland want dat kan ik nergens vinden. Het heeft geen super haast want ik ga hem rustig bouwen en nog leren vliegen met mijn 450. Dan heb ik al gelijk een opvolger en vind het bouwen zo leuk heb iederedag zin om hem te demonteren en opnieuw optebouwen

Laatst bewerkt:
oke bedankt heb net gekeken zal binnen kort hem bestellen
maar op de trex600 van me schoonpa zitten futaba bls 451 servo's zijn er geen gelijkwaardige servo's want die dingen zijn aardig duur

Voor wat betreft dat invoer gedoe, dat valt allemaal reuze mee en je kan het zelf bespoedigen. Weet niet of het onderstaande al bekend was maar bij deze (misschien heeft iemand er wat aan)

Binnen de EU gekocht geen problemen of maximale waarden

Buiten de EU gekocht.
tot 22 euro (produkt zonder verzend kosten) geen bijkomende kosten (geen btw, handling, douane, etc)

van 23 tot 150euro (prijs produkt alleen) als je het officieel doet met een echte invoice betaal je hier over de totale kosten produkt+verzendkosten 19%BTW, evt ook 10 a 20Euro Handling kostenpostbedrijf, maar geen douanekosten of invoerrechten. Je kan natuurlijk het risico nemen als gift te declareren dan als het vanuit china of Hong Kong komt grote kans dat je niks betaald (en geloof me ik heb erg veel dure dingen gekocht). enige is als het door douane gecontroleerd wordt krijg je een brief dat ze de waarde niet kunnen schatten en moet je alsnog de waarde opgeven met een betaal bewijs (rekening) en is er nog niks aan de hand betaal je alleen de BTW en ahndling kosten aan de postbode.

Boven de 150Euro wordt het een heel ander verhaal dan krijg je alle kosten,BTW, Invoer/douane kosten, handling kosten dus dan moet het wel erg goedkoop zijn geweest.

Nu moet ik zeggen dat ik erg veel uit china en hong kong heb gekocht boven 60 euro en zelfs de 200Euro en nog nooit 1 cent heb hoeven te betalen of problemen heb gehad met btw, invoer, handling o.i.d.

Ander verhaal is het als je het uit amerika laat komen. Hier wordt alles gecontroleerd en ben je altijd het haasje volgens de officiele wetten.

Dus china/Hong Kong denk ik dat 95% van gekochte spullen zonder extra kosten bij je afgeleverd worden. Als je gewoon rekening houdt met BTW en 20Euro extra zal het in bijna alle gevallen meevallen. Ik zal het weer gaan zien met mijn 450Pro v3 Super Combo als hij binnen komt.

gr,
Dave

Back