hms Beagle uit 1820

Mooi Piet, opdrachtgever is de baas. Maar persoonlijk vind ik het wel jammer dat het model niet met zeilen zal worden uitgevoerd. Wel mooie vorderingen overigens.
Alhoewel ik het niet erg vind, ben ik het wel met je eens, met de zeiltjes aan de ra's had het er vast heel aardig uitgezien.

Ziet er weer geweldig uit Piet, ik vind het wel iets hebben zo zonder zeilen, tis weer eens iets anders.
Maar nogmaals het word wel een knap schip zo, daar zal je klantje wel heel blij mee zijn :worship::worship::worship:

Piet, zie ik het nu goed en heb je het onderwaterschip koperkleurig geverfd?
Nee hoor, de kleur komt door het zonlicht wat er op valt, is nog steeds het Afrikaans noten behandeld met Deense olie. Ik werk meestal met een automatische witbalans op de camera als ik foto's neem van mijn modellen binnenshuis en dan heeft het aanwezige licht op dat moment invloed op de kleur.

Omdat ik van verschillende mensen PB's en/ of telefoontjes kreeg, hier maar even een update.

Maandag is er in het ziekenhuis een nieuwe stent gezet in één van de kransslagaders, waarna ik gisterenmorgen weer naar huis mocht. De aanvallen die leken op een licht infarct zijn nu weg maar ik heb nog wel last van benauwdheid. Het kan zijn dat ik moet wennen aan de nieuwe stent volgens de cardioloog en in dat geval moet het in de komende dagen steeds beter gaan. Als dat niet het geval is dan volgt er nog een afspraak met de longarts omdat er verder aan het hart geen afwijkingen gevonden zijn. Dus nog ff afwachten...

Back