Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik werk natuurlijk niet meer Peter, dus meer tijd voor de hobbyPiet, jij bouwt sneller en beter dan ik kan typen....![]()
Ik heb het geschilderd naar het voorbeeld uit de bouwbeschrijving Marc en er verder niet over nagedacht. Zelf vind ik het contrast niet onaardig. Maar ik zeg het zelf zo vaak, over smaak valt inderdaad niet te twisten, de één vind dit mooi en de ander dat... Wel altijd leuk dat de mensen kritisch mee kijkenziet er weer fantastisch uit.
wel klein vraagje, dat kleine stukje onder de uitbouw achteraan moet dat zwart blijven? Lijkt me onrealistisch met de witte lijn tussen de berghouten.
Maar smaak verschild en daar valt niet over te discuteren.
Hallo Piet, was een beetje schuin naar voor geen optie? dan volgt het een beetje het traject van het anker bij het ophalen of neerlaten.Het bouwplan maakt de plaat gewoon recht, maar iets schuin naar achteren vind ik net ff mooier.
Ik had het gister avond al gezien Herby, het moet inderdaad iets schuin naar vorenHallo Piet, was een beetje schuin naar voor geen optie? dan volgt het een beetje het traject van het anker bij het ophalen of neerlaten.
Nu maar hopen dat het de kritische blikken van mijn collega bouwers doorstaat
Mooi om de eigen inbreng qua details te zien, Piet. Maakt haar uniek.Vandaag het 3e berghout voor de bakboord kant op maat gemaakt, voorzien van gaatjes voor de nageltjes en één kant geschilderd die tegen de zwarte baan komt. De kraanbalkjes voorzien van gaatjes voor de kattalie en de ankerplaat voor bakboord vast grof in model gemaakt;
Bekijk bijlage 503719
close-up van één van de kraanbalken,
Bekijk bijlage 503720
En alhoewel het bouwplan niet voorziet in een buitenboord trap heb ik gezien de ingang toch maar een aantal treden tussen de berghouten gezet van 1 x 1mm noten en 9 mm lang,
Bekijk bijlage 503721
De traptreetjes worden geschilderd zoals je schrijft, zie volgende update...Hoi Piet,
De trappetjes zijn mooi geworden en is zeker van meerwaarde. Schilder je deze mee met de kleuren erachter, dus deel zwart en deel wit wat gebruikelijk was?