HMS Victory waarde en Te koop

• Topicstarter Topicstarter Joost Engelen
  • Startdatum Startdatum
J

Joost Engelen

Guest
Beste mensen,

Ik spaarde vroeger model schepen maar ben ze nu aan t verkopen. En zou graag willen weten wat nu de waarde is van deze HMS Victory en hem bij deze ook te verkopen. Op de volgende link is hij te vinden:

Advertenties van Joost Engelen uit Lochem - Tweedehands.Net

Hoop dat iemand me veder kan helpen want op internet kwam ik niet veder of was het in iedergeval niet helemaal duidelijk!

Met vriendelijke groet,

Joost Engelen

Sorry Joost
ik vermoed dat je hier ook niet verder komt.
het zijn in ieder geval geen museum modellen van duizenden euro's
mvg Loek

Ik zou beginnen met betere foto's te plaatsen en de afmetingen, want schaal 1/24 ? dat kan niet dan heb je een schip van meer dan 2 m :confused:

Als het van die kant en klare houten modellen zijn waarvan de verhoudingen net niet kloppen en zo'n 40 cm lang zijn dan praat je denk over 3 tientjes ofzo. Wat iemand er voor over heeft. Ik zou mezelf niet rijk rekenen. En investeer even wat tijd in fatsoenlijke foto's...

Laatst bewerkt:
En zou graag willen weten wat nu de waarde is van deze HMS Victory en hem bij deze ook te verkopen.

Is denk ik moeilijk als een victory model te verkopen. Er klopt echt helemaal niets van, vergelijk alleen eens de kanonspoorten hiermee (Caldercraft model, ca 1,40 m lang):

1303922148_resized.jpg

Dus zoals al gezegd, op zn hoogst een paar tientjes.

Groet,

Ad Bakker

Bedankt

Oke bedankt ik zal hem nu voor 30 euro gaan verkopen. Als iemand nog intressen heeft zegt u t maar ;)

Back