Ook uit HK? Of ergens anders van?
Op zich vind ik dat wel prettig nieuws, wat je nu meldt![]()
![]()
Vanuit HK, dat is toch hetgeen ik hier soms heb. Ng nooit hebben ze naar een factuur e.d. gevraagt.
Mvg,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ook uit HK? Of ergens anders van?
Op zich vind ik dat wel prettig nieuws, wat je nu meldt![]()
![]()
Vanuit HK, dat is toch hetgeen ik hier soms heb. Ng nooit hebben ze naar een factuur e.d. gevraagt.
Mvg,
Ik heb één keertje moeten papieren invullen enzo. Verder nog nooit problemen gehad. Ben benieuwd of er nu iets mee gebeurt of niet.
Hoe lang doet een pakket bij jou er over tegenwoordig uit HK?
in verband met die lipo's: ik dacht ergens te lezen dat de post deze pakketjes gewoon ging verbieden? pakketten met lipo die via vliegverkeer verzonden worden zouden gewoon in beslag genomen worden? dus ook de rest van het pakket erbij?
heeft er iemand ervaring met het veranderen van een bestelling????
ik heb namelijk 2 accu's bestelt maar die zijn weer uit vooraad en nu wil ik er dus twee andere voor verwisselen.
wie kan mij helpen
mvg paul.
Het enigste wat we kunnen zeggen is mailen naar HK.
Mvg,
Waren ze nog in voorraad toen je ze bestelde?
Grtz
Tjaq , wij kunnen je hier niet mee helpen,zul je toch even moeten bellen of mailen...
Of wellicht hebben ze via de chat live support... Bij je account heb je ook de status van je bestelling, als er staat backorder, dan weet je dat ze niet zijn "reserved" voor je...
HobbyKing Online R/C Hobby Store : FAQChanges to orders after payment.
If you would like to change the details on your order you need to act quickly. The safest way to change your address is by calling us.
Due to the time lag in email responses, we do not accept liability for requests which are not received or read after the parcel has been dispatched.
Simply sending us an email does not constitute an agreement nor does it mean we can act upon your request in time.
We strongly urge you to phone us if you find that your address details are incorrect or need to be changed.
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Contact DetailsPhone Support (ENGLISH only)
Before calling us, we suggest you read our FAQ on late parcels, returning items, warranty and faulty items.
Policy and FAQ
International Phone Support: +86 75582157051
USA Toll-Free 1-800-607-5803
Germany Toll-Free (English) 0800-181-6344
France Toll-Free (English) 0800-911176
Spain (English) 911-516-666
Australia (02) 830-762-99
International +86 75582157051
If you're having difficulty calling us on the toll free numbers, please try calling direct via +86 75582157051.