HobbyCity / HobbyKing in Hamburg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanuit HK, dat is toch hetgeen ik hier soms heb. Ng nooit hebben ze naar een factuur e.d. gevraagt.

Mvg,

Ik heb één keertje moeten papieren invullen enzo. Verder nog nooit problemen gehad. Ben benieuwd of er nu iets mee gebeurt of niet.

Hoe lang doet een pakket bij jou er over tegenwoordig uit HK?

in verband met die lipo's: ik dacht ergens te lezen dat de post deze pakketjes gewoon ging verbieden? pakketten met lipo die via vliegverkeer verzonden worden zouden gewoon in beslag genomen worden? dus ook de rest van het pakket erbij?

in verband met die lipo's: ik dacht ergens te lezen dat de post deze pakketjes gewoon ging verbieden? pakketten met lipo die via vliegverkeer verzonden worden zouden gewoon in beslag genomen worden? dus ook de rest van het pakket erbij?

Volgens mij was dat al weer opgeheven, en ondertussen zijn er ook al lipo's emt het vliegtuig aan gekomen dacht ik hoor.

Zit al 1 week lang te wachten op een motortje van hobbking, maar blijft maar op Status:Paid, Processing staan. Zucht soms zijn ze heel snel andere keren zijn ze zo traag als dikke ***** door een trechter.

Alles was/is gewoon op voorraad!

heeft er iemand ervaring met het veranderen van een bestelling????
ik heb namelijk 2 accu's bestelt maar die zijn weer uit vooraad en nu wil ik er dus twee andere voor verwisselen.

wie kan mij helpen
mvg paul.

heeft er iemand ervaring met het veranderen van een bestelling????
ik heb namelijk 2 accu's bestelt maar die zijn weer uit vooraad en nu wil ik er dus twee andere voor verwisselen.

wie kan mij helpen
mvg paul.

Het enigste wat we kunnen zeggen is mailen naar HK.

Mvg,

Tjaq , wij kunnen je hier niet mee helpen,zul je toch even moeten bellen of mailen...
Of wellicht hebben ze via de chat live support... Bij je account heb je ook de status van je bestelling, als er staat backorder, dan weet je dat ze niet zijn "reserved" voor je...

Tjaq , wij kunnen je hier niet mee helpen,zul je toch even moeten bellen of mailen...
Of wellicht hebben ze via de chat live support... Bij je account heb je ook de status van je bestelling, als er staat backorder, dan weet je dat ze niet zijn "reserved" voor je...

Praten ze een beetje engels dat ook een 16 jarige begrijpt voordat er dadelijk rare dingen gebeuren met mijn bestelling???

-paul-

Gewoon even contact opnemen met support. Zijn zeer schappelijk daar en reageren meestal binnen 24 uur!

Groet,
Theo

Je schrijft dat je morgen gaat mailen met HK.
Kan je beter vandaag meteen doen. Denk aan het tijdsverschil. Ze werken nu gewoon.

Ik heb wel email contact gehad met HK. Het Engels van de mensen die mij mailtjes stuurden was stukken beter dan van degenen die de manuals van hun producten schrijven... :D

Veranderen gaat normaal niet ;) Maar meestal kan je spullen die in backorder zijn er uithalen ofwel heel de bestelling annuleren. Je krijgt het bedrag dan terug in punten bij HK ;)

Changes to orders after payment.
If you would like to change the details on your order you need to act quickly. The safest way to change your address is by calling us.
Due to the time lag in email responses, we do not accept liability for requests which are not received or read after the parcel has been dispatched.
Simply sending us an email does not constitute an agreement nor does it mean we can act upon your request in time.
We strongly urge you to phone us if you find that your address details are incorrect or need to be changed.
HobbyKing Online R/C Hobby Store : FAQ

Phone Support (ENGLISH only)
Before calling us, we suggest you read our FAQ on late parcels, returning items, warranty and faulty items.

Policy and FAQ
International Phone Support: +86 75582157051
USA Toll-Free 1-800-607-5803
Germany Toll-Free (English) 0800-181-6344
France Toll-Free (English) 0800-911176
Spain (English) 911-516-666
Australia (02) 830-762-99
International +86 75582157051
If you're having difficulty calling us on the toll free numbers, please try calling direct via +86 75582157051.
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Contact Details

iedereen bedankt
maarja vandaag staat er nog steeds bij hobbyking unpaid terwijl ik 3 jan heb bestelt en betaalt met paypal.
Maar ik heb een mail gestuurd dus ik zal het wel horen.

mvg paul

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back