HobbyCity nieuwe lipo's : Rhino (zippy's??)

Hey Herman,

ik miste al de Zippy-R 3700. Mogelijk zijn dit weer dezelfde als de voorgaande 3700. Als dat het geval is, dan zijn dit weer korea-made cellen, en vergelijkbaar met de FP's. De 21C Zippy-R zijn overigens duurzamer (kunnen beter tegen misbruik en kunnen meer laad/ontlaad cycli aan) dan de 25C Zippy's.
Even bestellen, en we zien het wel. Graag wil ik namelijk nog wat van die 3700's erbij.

Greetz

Ja, die Zippy R 3700 doen het zelf beter dan de polyquest XP3700 25C :(

Deze zijn wel zwaarder en 20C opgegeven...... ik vermoed andere cellen. We wachten de reacties wel af ;) Ben ook benieuwd hoe hun stock zal zijn........

Even lichtelijk off-topic: Ik sta op het punt om nog een accupakket voor de trex 600 te kopen, en wat schatten jullie in: De 4800 Zippy-R (nu in stock) of de 5000 Zippy-H (eind juli verwacht) Zit echt te twijfelen hier. Als die Zippy-R echt beter tegen mishandeling kunnen lijkt dat toch een iets betere keuze, maar is het genoeg? Heb nu een 4900 20c flightpower pakket.

Ik heb de Zippy H 5000 en die doen het goed zolang je beneden de 80A piek blijft. Er zijn net 2 4800 Zippy R packs verstuurd zodat ik het kan vergelijken :) Volgende week meer nieuws ;)

Das het vervelende he, meestal als je een week wacht zijn ze weer out of stock. Maar ik zal een clublid vragen of ik zijn datalogger kan gebruiken. Dan weet ik het verbruik van de heli.

Hoe vlieg je met die heli ? als je een rustige vlieger bent kun je gewoon die Zippy R nemen daarmee mag je tot 100 amp gaan. Lijkt mij geen probleem.

Ik weet niet wat je onder rustige vlieger verstaat. Ik vlieg heli vanaf begin dit jaar, en ben nu bezig met rondvliegen, loops, rollen enzo. Af en toe een deathspiral (of hoe je het ook noemt) En heel af en toe een poging tot tictoc. Geen idee wat de meeste belasting zal geven (ik neem aan de tictoc) Mijn collective management zal waarschijnlijk ook niet top zijn. Maar goed, ik zal even een logger eraan hangen, dan zie ik vanzelf wat ik voor belasting heb. Jammer dat er geen 5300 of meer Zippy-R is :rolleyes:

Dat was mijn idee ook idd. Maar dan denk ik dat het wel zo'n Zippy-R wordt. Ach, voor eenderde van de prijs van een Flightpower kun je nog wel eens wat proberen. Maar goed, eerst maar eens loggen!

Back