HobbyCity Radjet 420.....goedkoop.

Hallo allemaal.
De meesten van jullie zullen onderhand al wel weten dat HobbyCity tegenwoordig ook een NL warehouse heeft.
Sinds kort hebben ze dat.
Paar weken geleden begonnen ze met 4 pagina's speelgoed.
Vandaag bleken dat er inmiddels al 8 pagina's te zijn!!!

Ik heb me vandaag een HobbyCity Radjet 420 besteld bij het NL warehouse.
PNP versie dus hoeft alleen nog een Micro ontvanger in.
Toestel vliegt stock op een 2S 180Mah Lipo.
Maar denk dat er ook wel een Nano 2S 300Mah in past.
Dit geintje koste mij slechts: 56 euro inclusief verzendkosten!!
De verzendkosten waren slechts: 6 dollar!! ( ± 4.50 euro)
Doorgaans kost een pakket verzenden al snel bijna 7 euro!!
Ik verbaas me er echt over hoe dit toch allemaal zo goedkoop kan.

Deze Radjet wil ik gaan vergelijken met mijn Parkzone Micro stryker waarmee ik al lange tijd vlieg.
Die is qua formaat en gewicht net als de Radjet.
Hopenlijk vliegt het lekker straks.
Vr Gr D

Ja, dat is een hele goede move, zeker in deze tijd, waar al iedereen moet inleveren.

zo kan de hobby blijven bestaan, helemaal super dit.

Kreeg vandaag om half 3 de bestelde HobbyCity Radjet 420 binnen.
Dat koste me dus ±4 euro aan verzendkosten en van bestellen tot aan de deur krijgen van het pakket duurde 24 uur!!!!!!!!!! (gisteren om half 3 besteld via de PC)
Nou ik durf hier te zeggen dat er zelfs niet eens zoveel Hollandse Webshops zijn die ZO snel kunnen leveren.
24 uur!!!!.........en dat voor slechts ±4 euro verzendkosten inplaats van de befaamde 6.70 euro die het doorgaan kost, of meer........( worden we stilletjes opgelicht ofzo?)
Hoe het kan daar begrijp ik geen snars van, maar het kan dus wel.
HobbyCity...........krijgt van mij een dikke pluim.

Toestel ziet er goed uit.
Nee, het haalt het niet bij de kwaliteit zoals ik die gewend ben van de E-flite Micro vliegtuigen maar op zich ben ik wel tevreden met deze Radjet 420.
Nu nog even wachten op de Micro ontvanger en dan is het een kwestie van vliegen met die hap.
Vr Gr D

heb vandaag mijn RADjet 800 binnen gekregen, dinsdagavond besteld vandaag al binnen.. super dat HK in nederland:D
GroteFoto-O4EWPW6C.jpg

hopelijk kan ik vant weekend de eerste testvlucht maken.

Ik heb ook een radjet 800 kit versie. Nog geen tijd gehad om er aan te beginnen. Misschien binnenkort maar eens het 4s monster bouwen. Erwin had jij nou nog zo een ontvanger nodig? 7 euro heb je een nwe..

Groeten Sander

Hoi Sander.
Had jij nog een Micro ontvanger liggen voor 7 euro?
Voor die centen kan ik dat natuurlijk niet laten liggen.
Ik hoor graag van jou.
Vr Gr D

Hoi Sander.
Had jij nog een Micro ontvanger liggen voor 7 euro?
Voor die centen kan ik dat natuurlijk niet laten liggen.
Ik hoor graag van jou.
Vr Gr D

Ja heb ik nog voor je. Kan hem dit weekend voor je mee brengen. Of je moet hem ff halen. Sms me maar even wanneer je kan en doen we meteen ff email uitwisselen.

Groeten Sander

Hoi Sander.
Zou top zijn als jij de micro ontvanger aankomende zaterdag mee kunt nemen naar het veld.
Dan maken we daar gelijk even de deal rond en vliegen we nog met de andere piloten de nodige missies.
Gaat zekers weer gezellig worden.
Tot zaterdag.
Vr Gr D

Hallo allen.
Ik heb afgelopen zondagmiddag met vliegmaatje Sander mijn Radjet haar maiden gegeven.
Moet zeggen dat het me niets tegenviel.
Toestel vliegt strak en heeft ondanks het Micro formaat toch nog een behoorlijke vlotte snelheid op wot.
Opgooien is een eitje en toestel heeft geen vreemde trekjes bij zowel het starten als landen.Zeer goedmoedig bij het binnenbrengen op zweefstand.
Ik ben erg blij met dit kleine kistje en ze heeft vliegt bijna hetzelfde als mijn Parkzone Micro Stryker.
Leuke aanwinst voor de windarme dagen op een niet al te groot veldje dus.
En dat voor slechts krap 6 tientjes is dit een aanrader voor velen.
Vr Gr D

Afgelopen middag op het grote open veld windstil weer en zonnetje erbij.
Heb met de vliegmaatjes een kei middag gehad.
10 Lipo packjes leeggevlogen met de Radjet 420.
Heerlijk toestel.
Vliegt zoals het hoort en een plezier om mee te vliegen.
Met gas stick niet teveel tegen het dak aan kon ik wel 8 minuten vliegen op een 300Mah packje.
Met wat doorgassen hield ik 5 minuten aan.
Dit is een blijvertje.
Vr Gr E

Back