HobbyKing Extreme 3D

• Topicstarter Topicstarter DutchRC
  • Startdatum Startdatum
Halloa :)

vandaag (inmiddels gisteren) heb ik, ondanks een goed gelukt slaaptekort :P De Extreme 3D nog es de lucht in gestuurd..
Deze keer met een 12x6 APC prop, en dat beviel 10x beter :) Nu is het een zeer lekker vliegend toestel :D

Dat vliegt beter.:)
Zo te zien ben je zelf aan het filmen en kan dus niet in zoomen en zie ik vaak niet meer als een stipje.
Nu nog op zoek naar een camera man dus.
Een SF prop geeft i.d.d.een nog beter rendement bij lage snelheden en voor al bij hooveren natuurlijk.
Wordt de motor nu warm zo niet dan is een zwaardere motor niet nodig maar dat zou ik nog wel even controleren.
Als het deze of vergelijkbare motor is dan zal dat geen problemen geven maar een 40A regelaar is dan wel nodig.
Er staat ook een mooie tabel bij waar aan je kunt zien dat je kortstondig dik over 30A kunt gaan

http://www.himodel.com/electric/SUNNYSKY_X2814_1100KV_Outrunner_Brushless_Motor.html

Als je 10 minuten of meer kunt vliegen dan kan de lipo het ook goed aan.

Laatst bewerkt:
Yep.. de meeste (eigelijk alle) films schiet ik zelf.. En helaas hebben vrijwel alle action-cams een te grote kijkhoek.. Zeer irritant :(

De motor kan het prima aan.. Die eigelijk helemaal niet warm (laten we zeggen 40-50 graden oid).. De ESC was iets warmer, maar ook niet om van in paniek te raken :)
Helaas is er in het toestel niet echt ruimte om er een Amp-logger bij in te stoppen.. Dat zou handig zijn.. Maar goed.. deze vlucht was op een warme dag, en niks werd echt vervelend heet..

Ohw ja.. de lipo kon het zonder meer aan.. (nano tech 2200mah 3S 35-70C).. die was koud na de vlucht..

Back