Anders gezegd dat zijn geen 3 fasen motoren.Dat zijn echter geen "gewone" motoren maar heel andere motoren voor heel andere toepassingen, bijvoorbeeld stappenmotoren.
Onze brushless motoren hebben altijd 3 fasen met elk 1 of meer spoelen.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Anders gezegd dat zijn geen 3 fasen motoren.Dat zijn echter geen "gewone" motoren maar heel andere motoren voor heel andere toepassingen, bijvoorbeeld stappenmotoren.
Nog iets anders, een 4 polige motor lijkt me sterk. Het aantal polen is altijd een veelvoud van 3. Er zijn ook maar drie draden! Bij een 6 polige motor staan er steeds twee parallel of in serie. Bij een 9 polige motor dus drie.
Dat schreef ik toch al Brutus! Dat fannetje in je computer is meestal een motor met twee spoelen. Die kan aanlopen doordat er gebruik wordt gemaakt van een sensor voor het omschakelen. Gekker nog ik heb zelfs fannetjes gezien met maar één spoel! Maar nogmaals dat zijn allemaal speciale motoren die wij in onze modellen eigenlijk nooit zullen tegenkomen.Hoewel het hier een beetje onwaarschijnlijk is, bestaan ze toch echt hoor, 4 polige brushless motoren.... Ieder computer koelfannetje heeft er een....
Ja meer ervaringen daar mee zijn dan ook nog steeds welkom neem ik aan.Ging het hier niet over Graphene lipo's?