HobbyKing Kinetic

• Topicstarter Topicstarter MeX101
  • Startdatum Startdatum
BAM !! hier komt die .......
dus dit is dan normaal. hoe veel heb jij de trottle in de min staan ??

moet je me effe beter uitleggen ..... wat ik nu begrijp is dat je dus van de onderkant van de rudder een hoekje van 45 graden hebt weg geknipt ? zodat bij een buiklanding met de staart lager de rudder niet word los getrokken ??

Hmmmm .... ik heb deze idd ook in de neus geplaatst .....

toch maar eens naar achter plaatsen dan. ik kan nog altijd de staart iets verzwaren als het niet lekker vliegt. maar je hebt wel een punt.

thanks .....

Alle gekheid op een stokjke, vanaf - 15 % wou hij initialiseren wat dus perfect normaal lijkt aangezien het bij jou niet anders is:D

Rudder inderdaad onderaan een hoek van ongeveer 45° afknippen (gewoon met een schaar, ) zodat hij het gras niet raakt bij het landen (en het ziet eruit alsof het de bedoeling is ook)

Je ontvanger kun je ver naar achter steken zodat er veel ruimte voor een lipo overblijft.

Ontvanger moet ook niet boven of onder een ESC gaan leggen, ik ben missschien oldskool maar de interferentie die ESC's ontwikkelen met ontvangers lijkt me nog steeds niet helemaal van de baan met 2.4 Gig en los van het feit dat je lipo een kogel wordt bij het crashen..

Vergeet niet je vleugels te verlijmen op de romp als ze niet meer uit elkaar moeten ( het is uiteindelijk geen 4 meter ASK ook hé)

Succes ermee verder, een prachtig toestelletje, bérevliegerke, ik sta nog steeds versteld over hoe goed het vliegt.

Stevo

Back