Hobbyking Nederland & Postnl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als eerste: Ik wil hier geen winkelbespreking van maken!!

Ik heb gezocht met de zoekfunctie maar niets kunnen vinden.
Ook is er geen topic meer open om deze vraag in te stelen.

Wie weet welke verzendmethode ik bij de nederlandse hobbyking moet kiezen om het met Postnl te laten verzenden?

Mijn vorige bestelling is met de GLS gekomen.
Mijn vaste Postnl bezorger weet dat ik meestal alleen 'savonds thuis ben en komt juist dan mijn pakketje aanbieden, ik vind dit wel handig.
En ben ik dan niet thuis dan ligt het pakketje gewoon op het postkantoor in plaats van in een GLS-depot in een industriegebied.

Alvast bedankt.

M.Vr.Gr. Eric.

dat kan niet.

Hobbyking heeft een contract afgesloten met GLS.

ik heb hetzelfde "probleem". Maar bij mij hebben ze van GLS ook al eens een pakketje bij de buren afgegeven (misschien als je een opmerking aan je order kunt toevoegen?

Als aanvulling op het antwoord heb je als consument nooit een keuze in het bepalen van de postbezorger.

Overigens is dit een vraag die je eigenlijk direct aan de winkelier moet voorleggen, zij zijn de enige die je ten alle tijden het juiste antwoord kunnen geven.

@BadBert,
Bedankt voor je antwoord, helemaal duidelijk.

@Roelof,
Ik kon geen nederlands contactadres van HK vinden en om mijn vraag nou in HongKong te stellen terwijl het over nederland gaat is ook weer zowat.
Ik heb bij de winkelier ook op het forum gekeken. Nergens info hierover te vinden.
Of de winkelier de enige is die mij antwoord kan geven betwijfel ik ook, hier zijn volgens mij namelijk ook aardig wat ervarings-deskundigen.

Ook is het bij de HK-site mogelijk om uit verschillende verzendmethodes te kiezen(gewone post, verzekerd, spoed ed.) en dit is mede bepalend met welke postbezorger het verzonden wordt.

In ieder geval bedankt voor de antwoorden, weet ik waar ik sta.

Gr. Eric.

je kunt eens proberen of je opmerkingen bij je order kunt toevoegen?

Deze komen vaak op het "shipment label" erbij.

En dus zoiets van: Bij niet thuis, graag afgeven op huisnr XX

Of je plakt een briefje op de deur. Dat werkt bij mij altijd goed. De meeste bezorgers willen altijd graag van hun pakjes af ;-)

En idd, GLS is de verzender voor HK NL. Moet zeggen dat ik er altijd erg sceptisch over was maar de laatste bestellingen zijn erg goed gegaan met GLS.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back