Eindelijk een hobbyking in nederland.....dacht ik.maar toen ik een lichte digicam twv amper 12 euro bestelde werd die ook niet werkend bij mij thuis geleverd.toen ik contact opnam met hobbyking zou ik dit op mijn kosten naar china moeten sturen.toen heb ik contact opgenomen met rc- giant klantenservice daar kon ik de kapotte digicam op mijn kosten opsturen om te laten repareren en zij zouden het dan op mijn kosten terug naar mij sturen 
Is dit echt geen lachertje de verzendingskosten zouden me meer kosten dan die digicam.het is nu de derde keer dat ik kapot gerief toegestuurd krijg van hobbyking,eerst een zwever waarvan de romp helemaal krom getrokken stond,na lang aandringen en een 8 tal maand wachten kreeg ik wel een nieuwe romp toegestuurd,toen ik de doos opende was de romp in 2 stukken gebroken,en nu die 30FPS Ultra-Mini DigiCam
nweer: het is wel maar 12 euro,maar toch,dit vind ik gewoon niet kunnen!!!!!!!!!!!

Is dit echt geen lachertje de verzendingskosten zouden me meer kosten dan die digicam.het is nu de derde keer dat ik kapot gerief toegestuurd krijg van hobbyking,eerst een zwever waarvan de romp helemaal krom getrokken stond,na lang aandringen en een 8 tal maand wachten kreeg ik wel een nieuwe romp toegestuurd,toen ik de doos opende was de romp in 2 stukken gebroken,en nu die 30FPS Ultra-Mini DigiCam