HobbyKing Quadcopter Frame V1

• Topicstarter Topicstarter MeX101
  • Startdatum Startdatum
En dat is et probleem met 90% van alle hobbyking spullen. ;)
Pipo's die de boel opkopen om dan op ebay de boel te gaan zitten wippen aan dubbele prijs.
Op marktplaats zie je het inmiddels ook gebeuren.

hm ik doe er niet aan mee hoewel ik het wel kan begrijpen, pas kwam ik nog een voorbeeld tegen en deze meteen doorgestuurd van 'moet je dit eens zien hoe dat kan'. De Turnigy Watts Up meter van 24$ staat nu in de aanbieding bij Quartel in Pijnacker voor €80.- Er zit dan wel geen Turnigy stickertje op maar ze zijn wel het zelfde...

Dat bedoel ik. ;) Doe nog maar een doosje "OEM" voor 7,50 pstk uit china,
en een velletje stickers.. De hollanders happen toch wel.

Maar goed, het feit dat die frames als gekken gaan bij hobbyking geeft wel aan dat er enorme vraag is naar dat spul. Misschien gaat hobbyking hier dan ook op verder knutselen. KK bordjes zijn open source geloof ik, dus ik zie een HK controller bordje voor een leuke 50 dollar ofzo nog wel eens gebeuren. ;)

Laatst bewerkt:
Ik voelde em al aankomen. ;) Ben wel benieuwd welke ze precies namaken.
Hopelijk de kleine lichte blackboard.

Jammer dat het niet zon ultracompacte blackboard SMD controller is, maar ik denk toch wel dat je voor letterlijk een paar tientjes al een flinke quad op tafel zet daarmee. Dan kunnen we straks ECHT zoals Remy dat zo mooi noemt "rag quads" maken. ;)

De drempel om hem gewoon eens uit te wringen wordt steeds lager. :yes:

Kom net thuis van de tandarts staat er een pakketje te wachten :D Het ziet er redelijk netjes uit voor het geld. Sommige onderdelen hadden ze wat mooier mogen lijmen en er had wel een handleiding bij gemogen ook op de site van Hobbyking zelf is geen handleiding te vinden. Aangezien ik nog nooit een model helemaal van houd heb gebouwd zal het niet meevallen omdat er aardig wat onderdelen, schroeven, moeren en bussen bij zitten. Ik weet ook niet of ik nog iets moet lijmen of dat alles vast zit met schroeven.

Alles zit goed verpakt na de kartonne doos open te hebben gemaakt vind je een witte doos waar het frame inzit.
IMAG0317.jpg

Alle onderdelen apart verpakt
IMAG0318.jpg

De onderdelen
IMAG0328.jpg

Alle schroeven en moeren zijn van plastic zelfs deze zwarte schroeven zijn van plastic :o
IMAG0326.jpg

Back