HobbyKing Ridge Ryder - slope soarer 913mm

Discussie in 'Hellingzweven' gestart door DutchRC, 28 nov 2015.

  1. DutchRC

    DutchRC Guest

  2. eric_laermans

    eric_laermans PH-SAM

    Lid geworden:
    19 aug 2005
    Berichten:
    3.994
    Locatie:
    Zwolle region
    Tijd voor een maiden-filmpje. Voorlopig maar weer even wachten op beter weer. En dan doel ik vooral op de windrichting, NW is toch wel ideaal in deze regio. Ik ben benieuwd wat dit kleine hellingwondertje kan, in de VS al geklokt op 100MPH, zonder al te veel mods. Ik geloof dat men daar de ballastkamer eruit heeft gehaald, en wat meer gewicht voorin de neus steekt.
     
  3. DutchRC

    DutchRC Guest

    Halloa mensen :)

    Deze Ridge Ryder heb ik inmiddels al geruime tijd, maar ik had nog geen vlieg-video's ermee geschoten (shame on me! :p)
    Bij deze dan dus.. in dit geval vlieg ik em aan een klein heuveltje.. Veel meer wordt et ook niet in de regio waar ik woon ;)

    De Ridge Ryder is nog helemaal Stock trouwens..

     
  4. eric_laermans

    eric_laermans PH-SAM

    Lid geworden:
    19 aug 2005
    Berichten:
    3.994
    Locatie:
    Zwolle region
    Thx DutchRC voor deze hellingzwever. Vandaag prachtige condities voor een bezoekje aan 'Strand Zwolse Hoek' aan het Ketelmeer:

     
  5. DutchRC

    DutchRC Guest

    Goed man! Ghehe ja.. ik 'moet' uiteraard wel weer een nieuwe sloper hebben, maar ik ben nog niet wat tegen gekomen waar ik hebberig genoeg van werd ;)
     
    eric_laermans vindt dit leuk.
  6. eric_laermans

    eric_laermans PH-SAM

    Lid geworden:
    19 aug 2005
    Berichten:
    3.994
    Locatie:
    Zwolle region
    Aanvankelijk had ik de Cherokee Hall al in de auto, maar het werd een gezinsuitje. Dus snel de RidgeRyder vlieg-klaar gemaakt en op de hoedeplank meegenomen. Ben wel van plan nog wat te finetunen, zoals vlakschuren uitstekende carbon-rods, goed wegwerken servo-bedrading, uitstekende EPP randjes wegschuren, etc.

    Zou een Alpha-EV 1M of de Skua 1.5M iets voor jou kunnen zijn? [Beide verkrijgbaar bij HK, oorspronkelijk van Art-Hobby]
     
  7. eric_laermans

    eric_laermans PH-SAM

    Lid geworden:
    19 aug 2005
    Berichten:
    3.994
    Locatie:
    Zwolle region
    Vandaag nog even gevlogen aan het IJsselmeer onder prima condities, wel een korte impressie waard:

     
    DutchRC vindt dit leuk.
  8. DutchRC

    DutchRC Guest

    Leuk filmpje! :D
     
  9. eric_laermans

    eric_laermans PH-SAM

    Lid geworden:
    19 aug 2005
    Berichten:
    3.994
    Locatie:
    Zwolle region
    Dit keer erg mooie omstandigheden aan de IJsselmeerkant van de brug, windkracht 3 à 4 recht op de helling. Heerlijk vliegen! :)
     

Deel Deze Pagina