Hobbyking T-50 jet

ik zat daar zelf idd ook al aan te denken.
ik ga nu even mijn brommer maken en zal aan het eind van de middag of avond eens de motor een runnetje laten maken

zo, wat een geweldige power heeft deze fan!!!
ik had hem stevig vast in mijn hand en je voelt hem echt heel hard vooruit duwen.
moet echt een fikse power zijn voor de jet denk ik.

als die hoogteroeren nou even binnen kwamen was het helemaal mooi.
het enigste wat je bij deze jet moet doen is de motor en servo,s plaatsen en je bent klaar.
de kit versie is eigenlijk ook zoiets als plug en play.

dit is het grote voordeel van deze fans gebalanceerd vanaf fabriek , loopt het erg mooi zuiver en de meeste powerrrrr, duurt het nog lang voordat je de onderdelen krijgt?

gr Andre

ik zou echt niet weten waneer ik die hoogteroeren ontvang.
een aantal dagen geleden is me dus gemaild dat de roeren van de leverancier kwamen wie dat is, ik weet het niet mischien HC hongkong of de fabriek.

en dan fan loopt inderdaad gelijk mooi zuiver dit was met mn robbe nano jet wel anders!

tog chinese kwaliteit he ;).

als me dit goed bevalt koop ik aan het eind van mn vakantie de f-16 op 6s met 90mm fan.
dat lijkt geweldig, ik denk dat ik hier goed in de hoek zit die me wel trekt kwa rc.

Dus je hebt ze binnen , en nu al plannen voor de F-16 wil je er schaal mee gaan vliegen of erg hard en kort, welke die van HK of een andere die van RC Lander zijn ook erg mooi, ik ben zelf begonnen met een van HK de F-16 Falcon mooi Foam en erg glad kan makkelijk een 4S in alleen een klein nadeel hij is helemaal wit

gr Andre

Back