Hobbyking v-bar

Dit is gewoon de zoveelste FBL unit die al onder verschillende namen op de markt is.

Deze unit is te vinden bij SJGD, Inertia RC en Pro Rondo RC. Alleen kost de unit bij deze verdelers gemiddeld 350$ en bij HK 170$

Grtz,
Dirk

Dit is gewoon de zoveelste FBL unit die al onder verschillende namen op de markt is.

Deze unit is te vinden bij SJGD, Inertia RC en Pro Rondo RC. Alleen kost de unit bij deze verdelers gemiddeld 350$ en bij HK 170$

Grtz,
Dirk

Ja en het schijnt nog niet eens zo'n slecht systeem te zijn als je de tests van de SJGD, Inertia RC en Pro Rondo RC leest op de diverse forums.

De prijzenoorlog is nu echt uitgebarsten in flybarless land....:p

Laatst bewerkt:
Azoo ! Ik heb al de filmkes gezien van de test met de RaptorSE 90 met dat RONDO systeem , er waren inderdaad positieve reacties . Misschien eens tijd om de mijne om te bouwen naar flybarless .

Een half jaar geleden zou het een mooie prijs zijn;)

Door de komst van de Microbeast van €139,00 hebben alle andere systemen nu een beetje het nakijken.

Zeker gezien het feit dat het een Duits systeem is gericht op een erg kritische Duitse markt met zeer veel fbl ervaringen en waar hij tot nu toe erg goed ontvangen wordt.

Een half jaar geleden zou het een mooie prijs zijn;)

Door de komst van de Microbeast van €139,00 hebben alle andere systemen nu een beetje het nakijken.

Zeker gezien het feit dat het een Duits systeem is gericht op een erg kritische Duitse markt met zeer veel fbl ervaringen en waar hij tot nu toe erg goed ontvangen wordt.

ik hecht daar niet zo'n waarde aan.
duitsers vinden per definitie iets aus eigener land besser heb ik zo'n idee.

Back