Hobbywing Seaking Pro 120

Discussie in 'Speedboten' gestart door eric_laermans, 15 mrt 2021.

  1. eric_laermans

    eric_laermans PH-SAM

    Lid geworden:
    19 aug 2005
    Berichten:
    3.984
    Locatie:
    Zwolle region
    Toch maar in dit subforum (speedboten), want hier kijken modelbouwers die vast wel ervaring hebben met ESC’s voor R/C speedboten. Ik was op zoek naar een waterdichte ESC (waterdicht af fabriek) voldoende sterk voor m’n Hydro 1 op 3s, uiteraard voorzien van waterkoeling en programmeerbaar met de zender. De keuze is zeer beperkt: ETTI (90A of meer), Tenshock 100A en dus Seaking Pro 120A. MGM tel ik even niet mee, want dan betaal je voor poespas die ik er niet op wil hebben. Uiteindelijk besteld bij de Traxxas-winkel die er nog op voorraad had. Maar, helaas... vandaag mailtje ontvangen dat de order in back-order is gegaan. Tevens is deze ESC niet meer te vinden op de website van de Traxxas-winkel. Evenmin in andere webshop in Nederland en omstreken... Wie heeft er een idee wat er loos zou kunnen zijn? Zijn deze ESC’s uit handel genomen om wat voor reden dan ook?
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2021
  2. Carbohans

    Carbohans

    Lid geworden:
    17 nov 2019
    Berichten:
    349
    Locatie:
    Maasdam
    Hallo Eric, misch hebben de fabrieken in China etc een hele zware achterstand opgelopen in het maken van esc’s met de Corona lockdowns (fabrieken dicht) mijn hifi 220a staat nu ook in backorder. Mountenbikes zijn ook bijna nergens meer te koop. Wel raar dat ze niet meer op de site staan hoop dat we ze snel krijgen!
     
  3. Rigger

    Rigger

    Lid geworden:
    30 okt 2009
    Berichten:
    332
    Locatie:
    Sneek
    We hebben binnenkort een gezamelijke order bij Andrey Jakovenko. Daar bestellen we de mono's met hardware, maar ook de waterdichte regelaars. 150amp voor 85 euro. Waterdicht, waterkoeling en veel opties voor programmeren. De regelaar heeft een automatische timing, en derhalve is het eigenlijk plug and play. Laat zsm weten of je er één van wilt hebben, dan nemen we die nog mee in de order.
     
  4. eric_laermans

    eric_laermans PH-SAM

    Lid geworden:
    19 aug 2005
    Berichten:
    3.984
    Locatie:
    Zwolle region
    Heb je de afmetingen van de regelaar?
     
  5. Rigger

    Rigger

    Lid geworden:
    30 okt 2009
    Berichten:
    332
    Locatie:
    Sneek
    50.5x31.5x25mm daar komt nog een waterkoelingplaatje bij.
     
  6. Carbohans

    Carbohans

    Lid geworden:
    17 nov 2019
    Berichten:
    349
    Locatie:
    Maasdam
    Dank je wel voor de uitnodiging maar ik heb er hier nog een paar liggen die ik kan gebruiken tnx
     
  7. focused

    focused

    Lid geworden:
    23 mrt 2006
    Berichten:
    714
    Locatie:
    Zwolle
  8. Tamiya1970

    Tamiya1970

    Lid geworden:
    31 mrt 2012
    Berichten:
    1.011
  9. eric_laermans

    eric_laermans PH-SAM

    Lid geworden:
    19 aug 2005
    Berichten:
    3.984
    Locatie:
    Zwolle region
    Voor slechts 95€ op de deurmat (incl verzending dus) van Schweighofer. Op de factuur stond een hoger bedrag. Heb gemailed en zij verzekerden mij dat-ie voor 95€ op m’n deurmat zou liggen. Dat bleek juist. Deze ESC is ook nog ‘s erg makkelijk met de zender en wat piepjes van de ESC in te regelen. Geen prog-box nodig, kind kan de was doen. So far so good.
     
    Tamiya1970 vindt dit leuk.
  10. Tamiya1970

    Tamiya1970

    Lid geworden:
    31 mrt 2012
    Berichten:
    1.011
    Oh dat is heel mooi.
     

Deel Deze Pagina