Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
...
Een vraag die ik nog heb betreft 1.2. Is het bereik van de video gewoon beter, of zorgt die frequentie er juist voor dar het bereik van mijn zender minder is?
Dus al met al zal ik eigenlijk gewoon een andere zender moeten nemen voor mijn toestel en dan maakt het verder niet zo veel uit of ik kies voor 2.4 of 1.2 (of 900)?
Google eens op fpvforum![]()
Ik vlieg nu met een Mobius gekoppeld aan de Fatshark 250 mwTransmitter. Werkt prima en hij neemt op in HD kwaliteit dus ik ben wel tevreden. Maar toch zie ik op verschillende fora/youtube ed. dat veel mensen met een aparte fpv camera vliegen voor het beeld in de bril en da daarnaast een aparte HD camera monteren voor het opnemen.
Wat zijn de voordelen daarvan? wordt het beeld sneller doorgezonden? is het beeld in de bril beter?
(bril: Fatshark dominator SD, antenne: van ImmersionRC zo'n paddestoelsetje waar ik de naam steeds van vergeet![]()
De antenna's verbeteren beeld trouwens wel degelijk (de bril natuurlijk ook, maar dat even terzijde). Met cloverleafs heb je naast een betere range ook een beter beeld.