Echt jammer dat ik nu moet werken (voor de centjes), anders kon ik nu al lekker klussen...
Ik hobby voor de centjes .

Mvg Johan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Echt jammer dat ik nu moet werken (voor de centjes), anders kon ik nu al lekker klussen...
Oh, misschien wel aardig om te vertellen; Ik ga er een nitro model van maken. Er komt een ThunderTiger GP42 op met een 10x6 (of een 11x6). Ik weet niet of je trainer al rondvliegt in Nitro uitvoering? Misschien ben ik de eerste. Mijn grootste zorg is wel het gewicht want een Nitro motor met een Brandstof tankje is aardig zwaarder dan een elektro setup, denk ik zo.
Ter vergelijking.
Ik heb er een 430 gr accu pakket in en een motor van ca. 290 gr.
Doen jullie die eten ?
Hij zit er wel bij .
![]()
Die kan je het beste na het folien oplijmen (wel folie wegsnijden)
Met een paar klemmen buig je hem makkelijk onder de nodige hoek.
Hi Johan,
Ik heb een 3 weekjes terug (op de een na laatste TACU) een freeskitje van de trainer
gekocht bij jou. Ik was nu even benieuwd wat ik nog aan balsa en vuren nodig heb
om hem af te maken. Heb jij misschien een lijstje van de nog te halen houtdelen?
Vast bedankt.
Ik ben niet Johan, maar ik heb het zelfde kitje gekocht en ben bijna klaar met bouwen. Ik heb geen ander hout (Balsa nog vuren of triplex) nodig gehad. Ik houd zelf wat van de 3mm balsa over! Het is een mooi compleet setje.
groeten
Arthur
Je lijmt eerst een paar afvalstukken aan de binnenkant (rood)
En dan worden van bijde kanten een gelijk stuk weg gezaagt . (zwart)
![]()
Dat is het makkelijkst en optisch het mooist.
Mvg Johan
Kan jij misschien erbij zetten wat voor maten ik aan vuren latjes nodig heb?
en wat de dikte van de balsa indekking is?
Erg bedankt vast.
Grtz Paul
Als ik het bekijk lijkt mij dat de motor hoger moet komen de zwarte lijn lijkt ongeveer de hoogte van de motoras te zijn.
Kijk maar eens naar een calmato hoogdekker waar de trainer toch wel veel op lijkt.
groetjes Johan
vurenlatjes zijn 4 x 9 (formido en praxis hebben die)
balsa 11 stuks van 1,5 mm
Mvg Johan
Je lijmt eerst een paar afvalstukken aan de binnenkant (rood)
En dan worden van bijde kanten een gelijk stuk weg gezaagt . (zwart)
![]()
Dat is het makkelijkst en optisch het mooist.
Mvg Johan