hoop dat je je ontwerp nog ooit een keer produceerd.
Heb er nog een paar Rob.
Mvg Johan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hoop dat je je ontwerp nog ooit een keer produceerd.
Zelfs nu, 65 jaar na afloop van WOII, komen er nog stok-oude kromgebogen Japannertjes uit het mais naast het Cumulus vliegveld, onwetend over de afloop. 10 meter in maïsveld lopen en je weet al niet meer waar je bent. Bij zoekacties met meerdere mensen niet meer dan 3-4 gangen uit elkaar lopen, gelijk op.Als de mais 2 meter hoog is maakt de kleur niks uit , loop je er in 3 meter aan voorbij .![]()
De Belizell trekt iets eerder aan .
De grote delen kan je rustig met PU-lijm van de bouwmarkt doen .
Is een stuk goedkoper lijmen.
Van de sterkte is er geen verschil .
Die 2 bijna drie hoekjes komen tussen de holmen aan het end van de vleugel als je ze niet recht laat uitlopen .
Mvg Johan
PS. Wat voor maat breekboutje gebruik je om de vleugel vast te maken? M4?
Ok. Als dat sterk genoeg is dan doe ik het zo. Scheelt weer een boel werk met spantjes verdubbelen. Bedankt voor de snelle reactie!Plaatjes zitten er bij waar het servo in komt .
Als je die er gelijk mee had verlijmd was de versteviging niet nodig geweest .
Nu kunnen we de rolroer gaan uitzagen .
De streep zetten we op ongeveer 55 mm en de lengte is waar we al een streepje hadden gezet . (tussen de rip en de hulprib)
![]()
Mvg Johan
Top Johan! Voordat ik begon te bouwen heb ik het hele draadje (!) uitgeprint (op kantoor....) en een paar keer doorgelezen. Ik dacht dat ik dit stuk gemist had en ligt seniel aan het worden was. Gelukkig valt het mee......Ik heb deze bewerkte foto er nog tussen gezet . (met een stuk tekst)
![]()
Yep, dat zal zeker geen probleem zijn.Na het afsnijden kan je hem er ook nog tussen lijmen.
Mvg Johan
Da's precies wat die van mij heeft volgens de specs!6,5 cc is al power genoeg.
Ben ik mooi gerust gesteld!Gewicht is voor de trainer helemaal geen probleem .
Precies het plaatje wat ik nog zocht! Wederom bedankt! Ik kan vanavond weer lekker aan de bak (rolroertje maken en neusje poetsen)! Echt jammer dat ik nu moet werken (voor de centjes), anders kon ik nu al lekker klussen...En de neuslijst mooi rond maken .
Vliegt gewoon beter.
![]()
Mvg Johan