Hoe competatief is een Mini Titan? (nog)

Hallo,

Ik heb een kds450, leuke heli om te vliegen hoor, maar ik wilde een mooie schaalromp. Omdat de kds450 een beetje een aparte heli is, is hiervoor niet veel keuze. Daarom wilde ik een kloontje kopen en een romp. Nu zag ik echter dat thunder tiger echt hele mooie agusta rompen (of cobra's) heeft. Erg mooi gedetailleerd. Nu wilde ik gewoon een MT kit kopen, kosten nog maar +- 120 euro en de electronika overzetten.

Maar hoe competatief is een MT nog, is het goede kwaliteit? Heeft het veel speling, is 3d mogelijk, etc etc.
Is een MT nog steeds een goede koop, want 120 euro voor een kit (zonder esc/motor) klinkt als een goede koop.

Bij voorbaat dank,

EDIT:
Ik zie bijvoorbeeld op heli freak, dat er nog veel mensen zweren bij de MT, en zeggen dat er eigenlijk geen upgrades nodig zijn. Wat vinden jullie?
Ze melden alleen dat de stock bladen niet erg goed zijn, passen T450 bladen (dus gewoon 325mm) ook?

Laatst bewerkt:
De MT is nog steeds een goede keuze. Prima heli die out of the box prima vliegt. De standaard bladen moet je zeker vervangen. trex 450 bladen kunnen er prima in, wel even de spacers gebruiken omdat de bladen anders te ruim in de houders zitten.

Mijn MT heb ik bij RCheliparts (sorry, voor de reclame) gekocht. Ik heb Albertino (eigenaar) ermee zien vliegen. Geweldig!
Inmiddels zelf al vele accu ladingen leeg gehooverd.

Ik had bij de aankoop het dilemma, MT of Align.

De MT is zeker zijn geld waard en 3D is geen probleem.

Back