'Denk zelf dat ie ook wel aardig uit de bus komt met minder cellen maar een motor met meer tpv. Bootje is nu erg zwaar door de accu's..maar nogmaals ik ben hier zeker geen expert in'
marcel, jou boot is helemaal NIET zwaar

dat is een normaal gewicht (zelfs lichtelijk licht) voor dit formaat rompje. Epoxy rompen wegen 850 a 900 gram (alleen de romp), dus de rest erbij en komt op hetzelfde uit.
Plus electro sleept vaak wat meer gewicht mee, maar dat is geen probleem voor de motoren
Ik zou niet een motor met teveel tpv kiezen en weinig cellen, dit omdat deze motoren vaak meer amps trekken en dus een dikkere regelaar nodig hebben.. die dus duurder is
Zelf heb ik mijn cat gevaren met dezelfde motor als marcel heeft, maar dan de 10 winder ipv 12 op 16 cellen. Dit ging 72km/h
je moet zoeken naar een 540 type motor, en dan de L serie. De S serie draait meer toeren, maar heeft minder kracht. XL serie kan ook, maar is voor meer cellen en trekken ook weer meer amps. En die zijn weer iets duurder.
je kan natuurlijk ook met een speed 700 neodym gaan varen op 14 cellen. Is een borstel setup en zelf heb ik daar ook altijd veel plezier van gehad. 50 moet je daar ook wel mee kunnen halen.
grtz jurriaan