hoe doe je de techniek voor een rc vliegtuig???

ik ben nieuw in de hobby en ben bezig met me eerste vliegtuig maar ik weet niet welke motor accu etc. ,ik moet gebruiken kan iemand me helpen ?????????????(het gaat om een elektronisch depron toestel ):confused:

mvg. Jesse

Laatst bewerkt:
zou zeggen lees de faq's en hoofdstuk beginner ,daar staan veel topics die je een beetje op weg kunnen helpen .

maar het beste is toch om een vliegclub in de buurt te zoeken , daar vindt je sneller raad en daad en kun je mondeling overleggen dan virtueel via een scherm .

een elektronisch depron toestel ... ???? geen idee wat ik mij daarbij moet voorstellen ... waarschijnlijk bedoel je een elektisch aangedreven model gemaakt van Depron®, dat je "elektronisch" op afstand wilt besturen.

Maar dan zal je eerst wat meer over dat vliegtuig moeten vertellen ... bestaand model of eigen ontwerp .... soort vliegtuig .... afmeting/gewicht .... etc. etc. etc.

bedankt

zou zeggen lees de faq's en hoofdstuk beginner ,daar staan veel topics die je een beetje op weg kunnen helpen .

maar het beste is toch om een vliegclub in de buurt te zoeken , daar vindt je sneller raad en daad en kun je mondeling overleggen dan virtueel via een scherm .
bedankt .
ga gelijk even langs
:pim:
mvg. jesse

Wat voor toestel heb je gebouwd? Spanwijdte? Gewicht? Foto's? Als 'we' (ik dus niet) dat weten kunnen 'we' gerichter antwoord geven.
Neem ook even je locatie op in profiel, dan kan iedereen dat zien, handig voor verwijzen. En wie weet woont er wel een forumlid bij je om de hoek.

De FAQs
Modelbouw FAQ's - Modelbouwforum.nl

Tips en overwegingen voor/bij aanschaf radiobesturing:
een-zender-kiezen
Technische kretologie van radiobesturing:
http://www.modelbouwforum.nl/forums/%5Bfaq%5D-rc-techniek-en-elektronica/
-> Welke zender? Welke ontvanger? Welke servo's?