Hoe een body uit te snijden?

Op mijn Tamiya 1:10 buggy zit nu een transparante kap omdat ik zo snel mogelijk wilde rijden. :) Toch wil ik er wel wat mee doen maar ik overweeg om een losse nieuwe kap te kopen. Bij het uitsnijden van mijn body ben ik namelijk best wel een beetje uitgeschoten zo hier en daar.

Wat is nou de beste manier om je body netjes uit te snijden en het overtollige materiaal weg te halen zonder de body te beschadigen?

Ideaal zijn:
>Lexanschaartje;
>Een snijpasser voor de wielkasten en eventueel grotere koelgaten;
>Een dremel met een schuurrolletje om de gaten eventueel groter te
maken;
>Een 'ruimer' (hudy) om gaten voor bodyposts en andere kleinere gaten
te maken.

Jock

Daar valt helemaal niets meer aan toe te voegen.

De lexaanschaar is toch wel de belangrijkste hiervan !!... denk nu niet.. ik pak wel een gewone schaar... die is vaak te onhandig groot of niet stevig genoeg !!

mustang zei:
Daar valt helemaal niets meer aan toe te voegen.

De lexaanschaar is toch wel de belangrijkste hiervan !!... denk nu niet.. ik pak wel een gewone schaar... die is vaak te onhandig groot of niet stevig genoeg !!
Zie startpost, daar was ik al achter en dat is juist de reden van mijn vraag. :D

Ik zie dat zo'n ding maar een paar euro kost, ga ik maar snel halen. En een leuke body natuurlijk. Heb je nog een beetje alternatieve mogelijkheden met een TL-01B?

plenty,,

voor de tl-01 iig weet niet hoeveel breeder de tl-01b is,, maar is vast wel genoeg voor t evinden ;)

Cheeta zei:
plenty,,

voor de tl-01 iig weet niet hoeveel breeder de tl-01b is,, maar is vast wel genoeg voor t evinden ;)
Inderdaad, hij is breder. Ik zag al de optie om er bigfoot banden en een 'truck' kap op te zetten maar dat spreekt me niet echt aan eigenlijk.

Mar dat bedoel ik eigenlijk wel een beetje, iets anders dan een buggy maar niet een standaard toerwagen. Dat staat namelijk niet echt denk ik.

Jazzy zei:
Ik zie dat zo'n ding maar een paar euro kost, ga ik maar snel halen. En een leuke body natuurlijk. Heb je nog een beetje alternatieve mogelijkheden met een TL-01B?

Post je ff een foto van het resultaat!?

Cuber zei:
Jazzy zei:

Post je even een foto van het resultaat!?
De meest actuele foto staat hier (helaas) dus ik ben bang dat het eventjes gaat duren.

Bedankt voor het advies trouwens, allen hierboven mij. :)

Back