Hoe fijne lijntje te spuiten?

Ik ben bezig met een aantal bodys te spuiten mbv een airbrush.
voor een van die bodys heb ik een mooi ontwerpje gevonden dat ik zou willen proberen. Er zijn een aantal gekleurde vlakken (die vormen geenprobleem) maar rond deze vlakken zou ik een fijn wit lijntje willen spuiten. Ik heb dit ontwerp vroeger reeds geprobeerd zonder het witte lijntje en het visuele effect is helemaal anders.
Ik gebruik fasmask voor figuren te snijden. Grote vlakken en zo is geen probleem, maar hoe snij je mooi een fijn (gebogen) lijntje van bvb 1mm breed? Dit lijntje moet ik immers als laatste spuiten gezien het wit moet zijn van kleur.

bij de modelbouw winkel hebben ze van 0,8mm tape om af te plakken te koop. dit kan je hiervoor gebruiken.

hoi
je zou bvb met finelinetape kunnen werken .
De fijnste maat tape die er is 1,58 mm

Ideale fineline tape voor het strak afplakken en bochten maken 54.8m op rol.

of anders een biezentrekker.
Eenvoudige maar goeie biezentrekker met 3 verschillende verfwieltjes in de breedte van 0.5 / 1.0 / 2.0 inclusief vultrechtertje. Geschikt voor alle verfsoorten. Losse wieltjes leverbaar.
Eenvoudige maar goeie biezentrekker met 3 verschillende verfwieltjes in de breedte van 0.5 / 1.0 / 2.0 inclusief vultrechtertje. Geschikt voor alle verfsoorten.Losse wieltjes leverbaar.
gr johan

Back