hoe hard gaat 14t motor

• Topicstarter Topicstarter romano
  • Startdatum Startdatum
R

romano

Guest
ik wil een nieuwe motor gaan kopen voor mijn e10 drift
maar ik wil graag weten hoe hard hij ongeveer gaat??
het is een carson poison 14t.
en er staat snelle 540 motor.
en de regelaar is een Electronische regelaar.
De regelaar heeft een zeer nauwkeurige proportionele werking zowel voor- als achteruit.
Waterdichte behuizing.
Beveiliging tegen overspanning, oververhitting en kortsluiting.
Geschikt voor motoren tot 15 Turns.
weet niet wat het betekent?????
alvast bedankt.

Die 14turns gaat niet werken op die snelheidsregelaar. Zelf gebruik ik voor mijn driftwerk een 19T motor en dat gaat hard zat.

Hoe lager de turns, des te hoger de toeren, lager de kracht en hoger het stroomgebruik.

De motor is 14T, de regelaar kan tot 15T aan. bij electromotoren is het zo, dat hoe minder T, hoe sneller.
dus die regelaar kan de motor niet aan.

over de snelheid. tja, als je de motor uit de 5e verdieping hard naar beneden gooit zal die vrij snel gaan. maar zolang je geen chassis en vertanding noemt, is een snelheid eigenlijk neit te achterhalen. (maar gezien de regelaar de motor neit aan kan, zeg maar 0 km/h voor het gemak. :)

maar er staat bij dat die past???????

Hij zal wel in de auto passen, da's geen probleem maar de motor trekt té veel stroom voor de regelaar die je hebt. Dan zegt regelaartje boem met rook enzo... Niet goed!

Over de snelheid valt idd niks te zeggen, hangt van véél meer dingen af dan alleen de motor... Er staat ontzettend veel al hierover geschreven op het forum dus zoek en gij zult vinden!!!

ik wil een nieuwe motor gaan kopen voor mijn e10 drift
maar ik wil graag weten hoe hard hij ongeveer gaat??
het is een carson poison 14t.
en er staat snelle 540 motor.
en de regelaar is een Electronische regelaar.
De regelaar heeft een zeer nauwkeurige proportionele werking zowel voor- als achteruit.
Waterdichte behuizing.
Beveiliging tegen overspanning, oververhitting en kortsluiting.
Geschikt voor motoren tot 15 Turns.
weet niet wat het betekent?????
alvast bedankt.

Dit wil dus zeggen dat de regelaar motoren aankan van 15 turns en HOGER! (15, 16, 17, 18, 19, 20... etc. etc.)

Dit wil dus zeggen dat de regelaar motoren aankan van 15 turns en HOGER! (15, 16, 17, 18, 19, 20... etc. etc.)

En voor de veiligheid van je spullen nooit op het aantal windingen gaan zitten wat de regelaar aankan, een keer te zwaar vertanden of ook maar iets extra weerstand en je regelaar brand door. Zelf zorgde ik er altijd voor minimaal 2 windingen boven de max van de regelaar te zitten.

ik heb al een anderen gekocht een kyosho xspeed 18t
met de v4r plus bec regelaar gaat nu best wel hard

Back