Hoe hard gaat de traxxas stampede 2wd nou egt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Minstens zo hard als een formule 1auto als je dat erbij fantaseert dan gaat hij makkelijk 300km per uur.
En anders ís er nog heel veel theoretische informatie en aanpassingen aan te passen komen voordat je ook na 't te weten komt erover realistisch. Succes Schumacher...

Koop een gps device, lasergun, maak een speedtrap,ect ect , ga zelf er naast fietsen met een geijkte kilometer teller en je weet het .

De snelheid is van o zo veel factoren afhankelijk.

En kom nu niet met jouw autootje en de setup , ga gewoon meten ......

Offtopic:
Moeilijk elkaar normaal begroeten... Hier zie je mooi het sneeuwbal effect, een "negatieve reactie"en de rest doet vrolijk mee. .. Reageer dan neit of doe een topic report...

Om toch even ontopic te gaan en WEL wat zinnings te posten: , dit kun je opzoeken op de site van traxxas.

Serieus:stampede vxl stock gearing zo uit de doos met een 2s lipo 5000mah 53,7 km per uur.

Laatst bewerkt door een moderator:
Om toch even ... WEL wat zinnings te posten
Een zinnig antwoord op een onzinnige post... Dit hele topic lijkt me een duidelijk signaal af te geven over hoe er over dit soort topics gedacht wordt. Iedereen die hier al wat langer verblijft, weet dat een topic rapport niets uithaalt (zou jij moeten weten als ex-mod) Dan blijft er weinig anders over dan wél reageren om te kennen te geven hoe je erover denkt, in de hoop dat er ooit eens iets verandert...

Een zinnig antwoord op een onzinnige post... Dit hele topic lijkt me een duidelijk signaal af te geven over hoe er over dit soort topics gedacht wordt. Iedereen die hier al wat langer verblijft, weet dat een topic rapport niets uithaalt (zou jij moeten weten als ex-mod) Dan blijft er weinig anders over dan wél reageren om te kennen te geven hoe je erover denkt, in de hoop dat er ooit eens iets verandert...

Der zijn / waren ;) wel mods die wel DEGELIJK op rapports reageerden...:shock:;)

Klopt, elke keer als ik een topic meld krijg IK een berisping.
Er wordt dus wel degelijk op gereageerd. Eerlijk is eerlijk.

Commentaar op spelling in topic, begrijpelijk.
Mod welke user meld topic voldoet niet aan reglement, begrijpelijk.

Dat het ongelovelijk kriebelt om hier zo op te replyen, ook begrijpelijk.
Maar wij als volwassenen kunnen toch verstandig genoeg zijn om ons punt te maken op een positieve manier?

Mijn advies voor OP: Als de vraagstelling specifieker is en je toont dat je vraag niet ontstaat uit luiheid maar dat je graag feedback wil van mensen met ervaring, zul je sneller een antwoord op je vraag krijgen.

Ik ben overigens niet een van de mensen met ervaring op gebied van RC en modelbouw voor alle duidelijkheid.

Gr,

N

addendum:

Voor mij kriebelde toch ook het meest het gebruik van 'g' in het woord 'echt'. Hier moeten we als samenleving (ik doel dan vooral op school en ouders) voor waken dat whatsapp slang niet de standaard gaat worden :P

Staat het nou in de forum regels dat je netjes nederlands moet praten, en netjes een topic moet openen.

Joey, als je wat meer de tijd neemt als je een topic aanmaakt en duidelijk verteld wat je wilt zullen mensen ook serieus reageren.

Misschien een topic van je zelf aanmaken? Waar je jou vragen kan posten. Er is ook veel te vinden van hoe hard een traxxas stampede nou gaat.

Zoek op youtube naar filmpjes bijvoorbeeld ( Traxxas stampede 2s lipo )
Omdat er zijn verschillende accu's te koop

Lood accu's
Of lipo's met 2 cellen en 3 cellen voor jouw auto

Een lipo met 3 cellen gaat harder dan een lipo met 2 cellen ;)
Is veel over te vinden op het forum.
Allemaal basic informatie veel stickies te vinden.

Staat het nou in de forum regels dat je netjes nederlands moet praten, en netjes een topic moet openen.

Er staat nergens dat je netjes Nederlands moet schrijven maar het is een Nederlands forum voor jong en oud. Nederlands is iets wat we allemaal op school van jongs af aan leren (hoewel ik daarover soms mijn twijfels heb). Het mag duidelijk zijn dat een typefoutje of een ander klein taalkundig foutje overzien wordt. Structureel fout schrijven als ook in SMS/MSN taal, een dialect en andere vormen van taalverloedering is geen onderdeel van het Nederlands zoals we het leren en kennen.

Het zo goed mogelijk schrijven is niet alleen om het voor de lezers leesbaar te houden en dan ook beter serieus genomen te worden maar het is ook beter voor je eigen ontwikkeling. Als je iets structureels fout blijft doen ga je het als normaal vinden en dat willen we ook niet.

dat is inderdaad een goed idee.
of alles in een bestaand topic posten.
dit zou bijvoorbeeld in het stampede topic kunnen.

Of gewoon eerst kijken of er al eerder over geschreven is. Scheelt weer een hoop dubbele / overbodige topics...

Hoewel dat de discussie over het taalgebruik en eigen onderzoek niet veranderd is dat compleet waar, over de meeste Traxxas modellen bestaan er vaste topics dus ook daar gebruik van maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back