Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Een zinnig antwoord op een onzinnige post... Dit hele topic lijkt me een duidelijk signaal af te geven over hoe er over dit soort topics gedacht wordt. Iedereen die hier al wat langer verblijft, weet dat een topic rapport niets uithaalt (zou jij moeten weten als ex-mod) Dan blijft er weinig anders over dan wél reageren om te kennen te geven hoe je erover denkt, in de hoop dat er ooit eens iets verandert...Om toch even ... WEL wat zinnings te posten
Een zinnig antwoord op een onzinnige post... Dit hele topic lijkt me een duidelijk signaal af te geven over hoe er over dit soort topics gedacht wordt. Iedereen die hier al wat langer verblijft, weet dat een topic rapport niets uithaalt (zou jij moeten weten als ex-mod) Dan blijft er weinig anders over dan wél reageren om te kennen te geven hoe je erover denkt, in de hoop dat er ooit eens iets verandert...
Ff serieus n de vaka is nog nie voorbij maandag pas
Klopt, elke keer als ik een topic meld krijg IK een berisping.
Er wordt dus wel degelijk op gereageerd. Eerlijk is eerlijk.
Misschien een topic van je zelf aanmaken? Waar je jou vragen kan posten.
Staat het nou in de forum regels dat je netjes nederlands moet praten, en netjes een topic moet openen.
dat is inderdaad een goed idee.
of alles in een bestaand topic posten.
dit zou bijvoorbeeld in het stampede topic kunnen.
Of gewoon eerst kijken of er al eerder over geschreven is. Scheelt weer een hoop dubbele / overbodige topics...