Hoe heet dat ding wat aan je servo zit?

Hallo ik heb een vraagje,
Hoe heet dat ding wat aan de servo zit?

P1040318.jpg

Dat witte ding wat aan de servo zit?
Groetjes mike vermeulen

of een servo-saver. Wat jij eraan hebt zitten is inderdaad een servo-hevel of servo armpje, maar het is beter als in je stuurinrichting geen servo saver zit op je servo in plaats van een armpje een servo saver te zetten.

Letten we even op het formaat van de foto's ????

640x480, en uiterlijk , als max 800x600.
Alles boven de 800x600 zal ik helaas moeten verwijderen.....

je browser (of de forumsoftware?) verkleint dat toch zelf?

"Deze afbeelding is verkleind. Klik op deze balk om de volledige afbeelding te bekijken. De originele afbeelding is 1024x768."

Ja, maar dan blijft het aantal kb nog steeds het zelfde. Deze foto valt nog wel mee maar sommige zetten ook 4 foto's van 2Mb elk neer, dat duurt bij sommige imagehosts uren voor ze er eindelijk staan.

Ja, maar dan blijft het aantal kb nog steeds het zelfde. Deze foto valt nog wel mee maar sommige zetten ook 4 foto's van 2Mb elk neer, dat duurt bij sommige imagehosts uren voor ze er eindelijk staan.

Dan moet je geen limiet zetten op de afmetingen hé.
Ik kan hier ook een foto zetten met perfecte afmetingen maar wel 5mb aan data :)

Tja, of je gaat evne moeilijk doen!
Kom op, de reden is tochvrij simpel????
Moeten we dan iedereen laten betalen voor hosting, zodat we zelf alles beheren,en de users gene vrijheid mee hebben, waar en hoe hun de foto's plaatsen posten, of linken... Dacht dat een forum, laagdrempeling moest zijn......

Je bent een forum DOOR, en VOOR, en MET elkaar.....
Een beetje inspanning mag je wel hebben als user, of dacht je dat wij mods, beheeders, etc, ook betaald werden ???????? Ik iig niet, dit is pure liefde wat ik toon.

Beetje volwasenheid zou niet mistaan, de klik, en weggooi maatschapij.... Alles word maar geregeld voor elkaar, tis me goed! :(

[frustratie mode off]

Voila, dus als er een foto geplaatst wordt die qua formaat te groot is maar niet groot is van bestandsgrootte, laat die dan lekker staan ipv te zeuren en te verwijderen en je tijd erin te stoppen.

@ Cooper, regels zijn regels, en eerlijk gezegd ben ik van jouw berichten gewend , die van een stuk hoger niveau zijn, dan je nu laat zien.....

Emil (mod)

*Op last van robert verwijderd*

Laatst bewerkt door een moderator:
Back