hallo allemaal ik ben ronald en ben nieuw hier.
ik heb al een tijdje zitten zoeken naar de beste manier om mijn accus op te laden maar ik krijg zoveel info dat ik er langzaamaan helemaal gek van word en er nog steeds niks van snap.
ik heb een carson multi charger ( conrad ) en 2 Nicd accupacks 1700Mah van panasonic ( conrad ).
op mijn lader zitten de aansluitingen:
1* 600ma op7,2volt
1* 180ma op6volt
1* 140ma op 7,2volt
2* 60ma op7,2volt
1* 50ma op6volt
wie weet er op welke aansluiting ik het beste mijn 7,2volt Nicd van1700Mah kan laden en hoe lang ????????
heeft iemand ook deze lader en weet hij hoe hij werkt ????(er zit geen beschrijving bij)
als ik mijn zender er met een kabel op aansluit, hoe lang moet die dan laden en op welke aansluiting?
er zitten 8 penlites van 1800Mah Nimh in van het merk GP.
ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik zie door de bomen het bos niet meer.
ik heb al een tijdje zitten zoeken naar de beste manier om mijn accus op te laden maar ik krijg zoveel info dat ik er langzaamaan helemaal gek van word en er nog steeds niks van snap.
ik heb een carson multi charger ( conrad ) en 2 Nicd accupacks 1700Mah van panasonic ( conrad ).
op mijn lader zitten de aansluitingen:
1* 600ma op7,2volt
1* 180ma op6volt
1* 140ma op 7,2volt
2* 60ma op7,2volt
1* 50ma op6volt
wie weet er op welke aansluiting ik het beste mijn 7,2volt Nicd van1700Mah kan laden en hoe lang ????????
heeft iemand ook deze lader en weet hij hoe hij werkt ????(er zit geen beschrijving bij)
als ik mijn zender er met een kabel op aansluit, hoe lang moet die dan laden en op welke aansluiting?
er zitten 8 penlites van 1800Mah Nimh in van het merk GP.
ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik zie door de bomen het bos niet meer.