Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb hier een nieuwe 12 volt auto accu staan,en nu vroeg ik mij af hoe ik simpel naar 2 volt kan gaan, om mijn stermotor te starten, aangezien deze redelijk wat A trekt. Als iemand idee heeft, alle tips zijn welkom.
met een power panel lukt het jammer genoeg niet, ik heb het geprobeerd, en er kwam veeeel rook uit . ik denk niet dat een power panel gemaakt is om meer dan 20 ampere uit te nemen. Dus heb ik nu al 2 power panels naar de vaantjes geholpen.. Andere tips?
Is het nodig dat je alle 7 cilinders gloeit bij het starten? of is het genoeg om eerst 4cil. te gloeien en later de laatste 3 erbij te pakken. Scheelt alvast een een pak met de benodigde startstroom. Verwacht anders dat je met 3 of 4 cyclon 5ah cellen al een heel eind komt. Voordeel van die cyclons vind ik de lange levensduur, die van mij is nu een slordige 30 (ja echt dertig) jaar oud en voldoet nog steeds.
Zou ook moeten werken maar bij enige kabel verliezen kom je niet meer aan de benodigde spanning. Dus zul je goed geladen accu's met dikke kabels moeten gebruiken.
Heb net een mail gehad van Seidel, en die zegt dat de os 4takt plug het best werkt met 1,2 tot 1,5 volt, kunnen de pluggen ertegen dat ze 2 volt gaan krijgen??
Normaal gebruik je 1 meter tweelingsnoer om een spanningsverlies te krijgen van zo'n 0,5 volt, zal bij jou een beetje zoeken zijn welke kwaliteit snoer je nodig hebt. De volle 2 volt is funest voor je pluggen, ze hoeven niet direct door te branden maar ze beschadigen dan wel.