hoe kom ik aan liposaver, en hoe moet ik die aansluiten?

beste allemaal,

ik ben van plan op lipo over te stappen. Nu wil ik graag weten, waar kan ik een LipoSaver vinden, het liefst met geluid. en hoe moet ik deze dan aansluiten? In serie, of paralel?

hieronder een tekeningetje van hoe het volgens mij moet.

lipo%20opzet.jpg

Ik hoop het van jullie te horen.

ok, die tekening is dus fout, moet paralel gescheled zijn

Je tekening is fout, de lipo save meet de spanning en moet dus parallel met de lipo accu verbonden worden.

Als je de accu niet gebruikt moet de lipo save er weer af, dus is het handig de lipo save aan de regelaar-accu-aansluitingen te bevestigen.

Euhm............. :oops: het is euhm :oops: een beetje ingewikkeld voor mij. :oops:

ik weet niet of ik daar wel aan moet beginnen.....
Ze zijn niet kant en klaar te vinden? die Liposavers? ik zag dat modelbouw bloemendaal er een heeft, maar verder niemand die nog ergens een winkeltje weet?

:!: Er zit een winkeltje in rijen noord-brabant die tegenwoordig ook lipo-safe's heeft, deze zijn van protech, ik weet het niet zeker, maar volgens mij werken deze met een lampje...... De winkel heet Elbé hobby supplies... link:
http://www.elbehobbysupply.nl/

Echter aan de internetsite heb je niet zo veel verder, omdat hier lang niet alle artikelen staan die vekrijgbaar zijn...

Groet Corné

Back