Hoe lang gaan motortjes mee van lama 2

• Topicstarter Topicstarter marcelca
  • Startdatum Startdatum
M

marcelca

Guest
Hallo

Heb een walkera lama 2

deze bevalt me uitstekend en na een storing aan de reciever vliegt ie weer als nieuw...

Waar ik wel benieuwd naar ben is, hoe lang gaan gemiddeld die motortjes mee en wanneer zijn ze dus aan vervanging toe...

Ik vlieg meestal 2 accu`s per dag en tussen de vluchten houd ik ongeveer 10 minuutjes rust om de boel af te laten koelen ( had ik ergens gelezen )

zijn er manieren om de levensduur van een motortje te verlengen ?

heb totaal geen problemen en denk ook dat ze zeer soepel draaien, net de tijd opgenomen..

ik heb net 12 minuten achter elkaar in de lucht gehouden op 1 x 400 mha lipo dus denk dat alles nog wel goed loopt

Hoi marcel.Ik las in een ander topic dat de reparatie een succes was en dat je heli weer in bedrijf is:D.Wbt de motortjes die gaan bij mijn heli al lang mee(Ik denk al een vlucht of 40).Je kan evt koelribjes op de motortjes plaatsen ik heb er ook een op de 4#3b en geloof wel dat het iets helpt.Wie weet gaan ze bij walkera deze ook weer brushless maken:rolleyes:Gr jaap.

ja idd jaap

ik heb een gelukkig weer aan de gang, hij vliegt weer als nieuw

dat is mooi dat ze best lang meegaan, ik las hier verhalen van zeer snel kapot gaande motortjes maar je moet dus een beetje geluk hebben

ik koop er volgende maand wel een heli bij, mocht er dan iets kapot gaan en ik moet een onderdeel bestellen dan kan ik nog wel doorvliegen

ik denk er over om een 4#3B erbij te kopen, heeft ook dezelfde lipo`s dus dat is wel handig

Walkera HM 4-3B Micro Helicopter (2.4G Metal Edition) Combo Pack [ HM 4-3B 2.4X ]

ja idd jaap

ik heb een gelukkig weer aan de gang, hij vliegt weer als nieuw

dat is mooi dat ze best lang meegaan, ik las hier verhalen van zeer snel kapot gaande motortjes maar je moet dus een beetje geluk hebben

ik koop er volgende maand wel een heli bij, mocht er dan iets kapot gaan en ik moet een onderdeel bestellen dan kan ik nog wel doorvliegen

ik denk er over om een 4#3B erbij te kopen, heeft ook dezelfde lipo`s dus dat is wel handig

Walkera HM 4-3B Micro Helicopter (2.4G Metal Edition) Combo Pack [ HM 4-3B 2.4X ]

begin met een fp, veel echter en lijkt meer op cp.
bij coaxialen gaan enkel rotors kapot dus je hoeft enkel rotors te kopen

Hoi Marcel.Je denkt na over een andere heli begreep ik;).Mijn advies is de 4#3b bruschles met 4#3q blades en tailrotor.Dit is een ideaal stabiel helitje om verder te gaan.Koop ook de smalere 4#3 flybar paddeles en voeg een gewichtje toe aan je flylbar.De 4#3 paddeles zijn qua oppervlakte kleiner en geven meer rust in de stuurbewegingen net zo als de extra gewichtjes .Het is spannender dan de lama 2 maar je bent absoluut een stap verder in het heli gebeuren.Gr jaap

Laatst bewerkt:
Back