hoe los ik dit op

hallo kenners
heb een flight power evo 25 lipo.
de balance stekker van de lipo past niet in me lader.
in me lader passen de stekkers van de zippy en turnigy lipo, de jst-xh stekkers dus.
hoe kan ik het probleem oplossen?
of moet ik een adapter kabel aan schaffen? zo ja,welke..
ben nog een groentje in het modelvliegen,dus tips zijn welkom.

alvast bedankt.

Je moet inderdaad een adapter kabel kopen, maar je kan hem nu prima gebruiken zonder te balanceren, ik balanceer mijn lipo's af en toe.

Als jullie nu eens beginnen met de woonplaats bij je naam te gaan plaatsen kan het zijn dat je buurman ook hier op het forom zit en een over heeft.;)

Ik hat hier vorige week iemand die als gast op dit forum mijn naam tegen kwam.

Door een bekende te vragen wist hij waar ik woonde, hij moest voor een voerboot een grotere gewinde in zijn schroef hebben.

Ik hat het binnen 10 min klaar.

Hij blij , ik blij (kreeg er 5€ voor) :D

Mvg Johan

Als jullie nu eens beginnen met de woonplaats bij je naam te gaan plaatsen kan het zijn dat je buurman ook hier op het forom zit en een over heeft.;)

Ik hat hier vorige week iemand die als gast op dit forum mijn naam tegen kwam.

Door een bekende te vragen wist hij waar ik woonde, hij moest voor een voerboot een grotere gewinde in zijn schroef hebben.

Ik hat het binnen 10 min klaar.

Hij blij , ik blij (kreeg er 5€ voor) :D

Mvg Johan

mijn woonplaats staat er nu bij:D

HITP3S.jpg

Adapter Cable 3S JST XH - ThunderPower-fligtpower

EVO-HR3S-400.jpg

Flightpower balancer > JSTXH 3S

welke van deze kabels heb ik nodig,wie weet het zeker?

alvast bedankt.

heb dus o.a een fight power evo 25 lipo en die balanceer stekker past niet in me

lader( jstxh is gewenst).
EVO25-1800-3S-400.jpg

dat hangt ook van je lader af, voor iedere lader zijn er weer andere adapter stekkers, maar de beide stekkers zullen passen aan die van je lipo

mijn woonplaats staat er nu bij:D
En als je dan toch bezig bent, nog even een duidelijke informatieve titel kiezen, levert meer reacties op. "Hoe los ik dit op" zegt alleen maar dat je een probleem hebt. Je bent niet de enige op dit forum met een probleem :( ;) Titel kun je wijzigen door eerste bericht te wijzigen. Iets als 'power evo 25 lipo balancer stekker -> lader" ?

Heb je al iets met je Calmato EP gedaan?
Misschien heb je hem al gezien maar voor alle zekerheid ...

Laatst bewerkt door een moderator:
En als je dan toch bezig bent, nog even een duidelijke informatieve titel kiezen, levert meer reacties op. "Hoe los ik dit op" zegt alleen maar dat je een probleem hebt. Je bent niet de enige op dit forum met een probleem :( ;) Titel kun je wijzigen door eerste bericht te wijzigen. Iets als 'power evo 25 lipo balancer stekker -> lader" ?

Heb je al iets met je Calmato EP gedaan?
Misschien heb je hem al gezien maar voor alle zekerheid ...

calmato probleem is al een tijd geleden opgelost,ben namelijk lid van een vliegclub,dus daar kon ik mee kijken met wat voor setup ze vlogen,en waar ik het spul kon kopen,dus mijn calmato setup is al klaar,sinds eind juni.

Laatst bewerkt door een moderator:
hallo kenners
heb een flight power evo 25 lipo.
de balance stekker van de lipo past niet in me lader.
in me lader passen de stekkers van de zippy en turnigy lipo, de jst-xh stekkers dus.
hoe kan ik het probleem oplossen?
of moet ik een adapter kabel aan schaffen? zo ja,welke..
ben nog een groentje in het modelvliegen,dus tips zijn welkom.

alvast bedankt.

opgelost,heb Adapter Cable 3S JST XH - ThunderPower-fligtpower gekocht,past perfect in de lader en in me telemetry set.

Back