hoe maak ik een stuur en lift as bij n flatbed

geweldig piet.. Dat stuk had ik nog niet gezien idd..
De print en pot meter voor de besturing, kocht je dat in een set of moet je apart de pot meter kopen? en is dit gewoon bij een modelbouwwinkel te krijgen?

Hallo Cotjuh,

Ik heb de laatste 2 sets ETS Kingpin besturingssystemen gekocht, helaas worden deze niet meer gemaakt.
Dit waren hle goede besturingssystemen, maar doordat er te weinig vraag naar was, is de producent gestopt met dit systeem.
Deze sets waren kompleet met potmeter, maar deze potmeters kan je ook los kopen bij Conrad.
Net wat Alwin schrijft : Marten was bezig met de bouw van een kingpin besturingssysteem, maar volgens mij is dit nog niet klaar.
In eerste instantie zou ik dat kingpinbesturingsysteem gaan gebruiken, maar ik hoor hier niets meer van, dus ga ik voorlopig het ETS kingpinbesturingssysteem gebruiken !

okee super.. heel erg bedankt. Heb ondertussen al contact gehad met marten77 en hij is inderdaad nog bezig met de ontwikkeling. Miss als hij het klaar heeft dat ik het allemaal kan kopen en om kan bouwen :D
Hoop tegen die tijd ook alle andere onderdelen te hebben en het geheel uitgetekend te hebben..

@ Volvo FH 16 600: ik zal je even een PB sturen om wat contact uit te wisselen over wat ideetjes. Misschien dat jij mij hiermee uit de brand kan helpen met jouw wijsheid :D

Hallo Cotjuh,

Vandaag heb ik de bestelling gedaan bij C......, deze best. zal begin volgende week binnenkomen.
In deze bestelling zat o.a. de DIP-switch en de potmeter.

Ik heb nog geen goede proef-opstelling helaas, om het zelf goed te testen.
Misschien dat ik er een simpele proef-opstelling van ga maken.
Heb nog een flatbed-trailer van wedico en zet daar dan een enkele stuuras onder.
Daarna even zien, hoe ik die king-pin verbind met de potmeter.

@ Piet,

Ik had je 12 Juni een PBtje gestuurd.
Laat me even weten, of dat die überhaupt wel ontvangen is !

Back